2008年3月29日 星期六

夏麵館



夏麵館 @ Elements (22-3-08)


幾次經過夏麵館,無論一點三點五點八點,都有一條長長人龍等位。今天五點半,竟然可以不用排隊。



中式枱櫈,不過也是枱貼枱;枱細細那種格局。



在Elements來說,夏麵館價錢上算是相宜的。

點菜後,單放在枱面上,才發現有茶錢這一項,可是枱上並沒有茶,半小時後已經問了三次,才送上茶來。



豆漿用紙杯?



小籠包中規中矩。



菜心獅子頭出奇的好,份量小,不怕膩。



哆來咪(do-re-mi)有蟹粉、蟹黃及蝦仁,看組合想必很好吃,只是…鹹死人了。



普普通通的菜飯,用碟盛着,份量不大。



進餐期間,蚊滋飛來飛去,很是滋擾。


吃完出來已是六點半,又看到人龍。







7 則留言:

  1. 個哆來咪係咪要送飯食架﹖咁應該冇咁鹹丫~ 個小籠包個皮幾厚啵﹗ 不過的人又真係排晒長龍都要入去食﹖﹗ 我就一定唔會等喇﹗

    回覆刪除
  2. 望落 ok, 小籠包啊... 

    回覆刪除
  3. I love lionheads

    回覆刪除
  4. We ate there too, the second time we went to Elements. Their Shanghainese dishes are really good!

    回覆刪除
  5. 你在麵館吃麵,我在街頭吃麵!   

    回覆刪除
  6. 見到條人龍已經唔想去!!不如你下次試吓Elements空中花園的restaurant再話比大家知得唔得??
    [版主回覆03/31/2008 21:09:00]我去望過吓喇,冇人架,我覺得冇人嘅原因通常喺又貴又唔好食囉,不過我會搵次去試吓 afternoon tea 先。

    回覆刪除
  7. 係呢,見佢懶高格調的樣 ,就令人有d望而生畏,所以我先叫你打頭陣做清兵先囉 ,哈哈!!!

    回覆刪除