2008年3月13日 星期四

香薰園









香薰園 @ 粉嶺 (17-02-08)


遊車河時亂打亂撞開到一個地方 ─ 鶴藪,時值四點,看見十幾輛旅遊車從一個香薰園駛出,好奇下進場參觀一下。






園內有好幾個大型有蓋BBQ場,怪不得有那麼多旅遊車。




園裏有賣燒烤包、飲品及零食,差不多每幾步就會看見有一個這樣的牌。




還有個市集,賣茶葉、涼果、裝飾品等等,可是沒甚麼吸引力。




香草園售賣各種香草、花、盆栽等。



   






而薰衣草園就最多人取景拍照,當然囉,紫色是多麼讓人喜愛。








有魚池、龜池、羊欄,小食部有飼料賣給遊客餵飼。








還有迷你遊樂場,又有草地,又可以學做香薰蠟燭,所以在場都是一家大小。至於像我這種有大無小,半個小時就參觀完,參觀費只不過每位$5。



8 則留言:

  1. 好想去香薰園一行。見報紙廣告成日有婚紗照在香薰園拍,好靚。
    [版主回覆03/13/2008 23:31:00]影婚紗就……其實 嗰薰衣草場好細 咋 喎,或者 d 攝影師有辦法啦 。

    回覆刪除
  2. 前年Emily小學畢業旅行我都有去過呀,好靚!!!

    回覆刪除
  3. 我初初有架車時都去過 鶴藪遊車河,唔知係唔係 Sunday,想兜入流水晌就塞晒車,郁都唔郁,之後一直都冇再去過啦 ~

    回覆刪除
  4. 也是第一次聽到, 值得去啊.
    [版主回覆03/13/2008 23:39:00]嘩!甘 師 奶, 鶴藪 噃,唔嫌遠 喇, 你終於肯走出山洞,我實支持你架。

    回覆刪除
  5. Isis: are you a leisurely retiree, or what?
    [版主回覆03/14/2008 21:27:00]哈哈, Teacher ,我這篇〈 香薰園 〉有甚麼漏洞給你看出來?我去的那天可是星期日啊! 不過,你也猜得頗接近,除了寫 blog 外,平常我就是 CEO of my house 囉 。

    回覆刪除
  6. 睇完妳網誌我地都去走了一圈呀, 不過我地一家大細都係用了一小時便參觀完. 但OKo架, 志在去郊外走走嘛! 之後仲去摘士多啤梨
    [版主回覆03/16/2008 22:58:00]喺呀,唔喺好大架 咋,如果 唔影相,行個圈,可能 5 分鐘都行得完。

    回覆刪除
  7. 喺呀, 真係 5 分鐘都行得完

    回覆刪除