2008年3月22日 星期六

青沙公路通車日



青沙公路(8號幹線)通車日 (21-3-2008)



開進隧道範圍,右邊是美孚新村。
0:00

看見隧道了。
0:02

駛入隧道囉,哦,這條隧道有名字的,叫做〈尖山隧道〉。
0:02

出了隧道就要付費,$8。
0:04

唉呀,怎麼還要穿隧道呀!這條叫〈沙田嶺隧道〉。
0:04

看到了沙田大埔的路牌,應該到了吧。
0:05

原來還有一條〈大圍隧道〉。
0:06

還有沒有第四條隧道呀?
0:06

有呀,有呀,是隔音屏隧道。
0:07

我認得這條路啦,到沙田啦!
0:07

右邊就是沙田新城市廣場。
0:08


這8分鐘旅程純綷貪得意,用新隧道的機會應該不多。誰叫復活節沒有節目!




11 則留言:

  1. $8 車程 8 分鐘, 划算嗎? 謝謝您為我們直擊報導。
    [版主回覆03/23/2008 00:06:00]以 隧道收費 嚟 講, $8 簡直抵到爛啦,西 隧要 $40 啊!

    回覆刪除
  2. 無錯多謝妳的直擊報導!
     
    不過據說花了50多億起這段路, 但車程只慳5分鐘
    [版主回覆03/23/2008 00:05:00]青沙公路喺黐住大埔道起嘅,同大埔道比就應該慳好多時間 嘞 ,獅子山隧道經常塞車,所以都應該慳唔少時間,但喺同城門隧道及大老山隧道比呢,咁就唔喺快好多咋。呢條路會接駁去昂船洲,都 唔知有幾多車會去 昂船洲,不過去貨櫃碼頭應該 真 喺會快 d 嘅 。

    回覆刪除
  3. 聽新聞報導說, 指示不清楚, 是不是有這問題 ?
    [版主回覆03/23/2008 00:03:00]路牌上寫住沙田大埔,再加個隧道標誌,問題 喺 呈祥道一樣可以去大老山隧道及獅子山隧道,所以應該 喺 路牌上註明邊條隧道。路牌上都有寫 咗 「出口 14D 」、「 8 」,如果你 睇 得明呢 d 數字,都可以跟住行 嘅 。呢條路我 喺 睇 住 佢從冇到有,所以 唔駛靠 路牌都識行,但 喺對於嗰 d 好日都 唔 行 吓 呈祥道 嘅司機,話 唔埋 真 喺會錯過咗嗰路口架。至於入咗 隧道後,路牌指示都好清楚。

    回覆刪除
  4. 咦............原來美孚上面都有入口.....不過我去沙田行城隧就得啦 ~
    如果由沙田出長沙灣果邊就真係方便好多 !

    回覆刪除
  5. 多謝你的現場直擊報導

    回覆刪除
  6. 聽您咁講, 我一定會行錯.
    [版主回覆03/25/2008 18:06:00]點會一定行錯呢,你見到個隧道標誌 駛埋去就得 喇 ,不過如果真喺唔好彩走漏眼,咪行下一條 隧道囉,有四條隧道去沙田 喎,簡直 方便 喇 。

    回覆刪除
  7. 好難講, 我手車快, 好易 miss... 

    回覆刪除
  8. 係咪由荃灣愉景新城去o個條呀?
    [版主回覆03/26/2008 14:31:00](Empty)

    回覆刪除
  9. Isis, 我要收回之前番話, 我今日試了由美孚去沙田Ikea, 比平時行獅子山 隧道快很多呢. 一樣 係8蚊, 讚!

    回覆刪除
  10. 上星期去沙田返屋企時”唔小心”去咗呢條隧道,攪到我哋遠咗返屋企!不過又錯有錯著,都試咗d新嘢啦 !!

    回覆刪除