2008年3月14日 星期五

魚尾獅








魚尾獅 @ 新城市廣場 (26-2-08)


店名叫魚尾獅,店裏面亦見一列魚尾獅燈座,吃的是海南雞飯、肉骨茶等新加玻食品。

先來半隻海南雞,已經去骨,吃起來很方便,不過肉質「麻麻」,也很難怪,現在還有多少新鮮走地雞可以賣!

至於炒芥蘭及酥油餅,水準只屬一般,相對價錢來說,就不算便宜,不過既然開在人流極旺的新城市廣場,不愁沒有客源。像今晚,見不用排隊,就走進去。














9 則留言:

  1. 乜碟椰菜苗咁似芥蘭既?
    [版主回覆03/14/2008 21:34:00]相裏面 嘅 的確 喺 芥蘭,因為 椰菜苗賣 晒 。

    回覆刪除
  2. 老實說, 賣相麻麻喎.
    [版主回覆03/14/2008 21:35:00]食落都喺麻麻地。

    回覆刪除
  3. 賣相頗一般咋喎.
    [版主回覆03/16/2008 22:41:00]唔止呢 d ,我見到隔籬檯嗰 d 都喺麻麻。

    回覆刪除
  4. 個 酥油餅個樣子好似幾好咁喎!味道如何?
    [版主回覆03/16/2008 22:41:00]都可以啦,以前焦葉d酥油餅好食過 佢 。

    回覆刪除
  5. 嘩﹗個菜勁貴﹗
    [版主回覆03/16/2008 22:43:00]喺唔平架!

    回覆刪除
  6. I think I sort of guess where you live
    [版主回覆03/16/2008 22:48:00]Pretty Mum ,你以為我住新城市廣場?哈哈,我去新城市廣場不算太遠,但都要「捐山窿」 。

    回覆刪除
  7. So Isis lives in the exclusive Kowloon Tong then?
    [版主回覆03/18/2008 01:25:00]除了獅子山隧道,還有大老山隧道及城門隧道(蝴蝶谷隧道亦將於三月底通車)。 Teacher ,你好像說過來香港住了 6 年,會不會是我記錯了?

    回覆刪除
  8. Yes, 6 years is correct
     

    回覆刪除