2009年9月11日 星期五

Towngas



Towngas Cafe @ 尖沙咀 (28-08-09)


好久沒有去過新世界中心,看見整座建築物消失了,找不到停車場入口,護衛員說入口已經搬了三年。

商場沒有怎樣變化,店舖都是以前的舊模樣,沒有甚麼好逛。

走進Towngas食lunch,沒有甚麼顧客。叫的是lunch set。


















都可以,除了一杯咖啡,一杯看似咖啡的熱水。


15 則留言:

  1. 呢間啱我... 最鐘意去冇乜人的餐廳, 但食物又不太差的. 搵日試下.
    雖然o個邊改過晒, 但都係吸引唔到人流咁.
    [版主回覆09/14/2009 00:02:00]以前去 咁多次 都 唔駛等位,今次最少人,個商場 仲冷清 。

    回覆刪除
  2. 我上次晌煤氣公司買咗個煮食爐時送咗張晌呢度食餐既 coupon...我隨手就比埋上嚟裝爐既師父 ! 我都冇諗過會專登走出去食 !
    [版主回覆09/14/2009 00:03:00]你過大橋又方便又多 平 靚正,你梗係唔駛出城啦。

    回覆刪除
  3. 一杯看似咖啡的熱水--敗筆?
    [版主回覆09/14/2009 00:04:00]最估 唔到,臨尾香。

    回覆刪除
  4. 飯旁邊黑色的物體是什麽?
    [版主回覆09/14/2009 00:05:00]肘子。

    回覆刪除
  5. 一杯看似咖啡的熱水....good description!!
    [版主回覆09/14/2009 00:05:00](Empty)

    回覆刪除
  6. This lunch set looks good. David, I'm sure would drool over the lamb chop.
    [版主回覆09/14/2009 00:07:00]我都鍾意食羊扒,我鍾意食羊扒多過牛扒。不過 Teacher 會 唔 會意食牛扒多 啲呢。

    回覆刪除
  7. What kind of sausage is it next to the salami?
    [版主回覆09/14/2009 00:09:00]唔知呀,我通常食自助餐先會食 cold cuts ,平時好少買 嚟食。

    回覆刪除
  8. lamb looks good!!
    [版主回覆09/14/2009 00:09:00]唔錯架。

    回覆刪除
  9. Is this part of the 煤氣公司 ? 
    [版主回覆09/14/2009 00:10:00]係 煤氣公司架!

    回覆刪除
  10. He's between 50/50 and liking the lamb chop more.  

    回覆刪除
  11. 依間都去埋...你去試個爐定野食先..哈~~~~
    [版主回覆09/14/2009 23:59:00]Towngas 除 咗甜品 唔係好得,其他都 ok ,不過 佢附近冇乜嘢行,所以都好少去 。

    回覆刪除
  12. 在香港,沖咖啡沖得好飲嘅餐廳真係少之又少...
    不過奶茶呢,我又覺得有很多很好喝
    (見到麵包,我想起Cova的lunch buffet )
    [版主回覆09/15/2009 00:00:00]唔通 因為咖啡貴?

    回覆刪除
  13.  真係無嘜心想試佢...

    回覆刪除
  14. 我哋都麻麻地Towngas Cafe @ TST, 不過聽講CWB嗰間好似好d喎.

    回覆刪除