2009年9月20日 星期日

明閣


明閣 @ 旺角 (12-09-09)


全場滿座,只差未排長龍,九點鐘依然有人入座。

明閣這等地方,當然寬趟,當然周到。

打開餐牌,研究了良久,才能叫菜,畢竟只有兩個人,要避重就輕。



芝士釀焗鮮蟹蓋

沒有欺場,芝士下面的蟹肉裝得滿滿。


魚翅肆色薈

濃雞湯大包翅/紅燒大包翅/鮮蟹肉桂花翅/魚翅百花球

一次過吃四款翅,我認為最好吃的是最右邊的魚翅蒸蛋白,中間有粒鮮蝦丸,賣相味道都是最出色。


芥末黃金海中蝦

芥末味不明顯,單是鹹蛋黃已經夠惹味。鹹蛋黃全部黏住蝦身,但蝦隻隻乾身,並沒有黏成一塊,碟上也乾乾淨淨,似乎很有難度。


吃過三味菜後,已飽得無法再叫單尾,甜品也不用提了。



6 則留言:

  1. 以前都好鐘意去明閣食嘢. 但係自從一次叫咗d嘢, 遲到, 催咗好耐都冇下文, 仲要個態度唔係好helpful o個隻. 之後就決定唔係必要都唔去o個度食嘢. 依家見到你地叫o既嘢食, 嘩! 梗係對我催order 唔緊張啦, 真係唔想我再去幫襯佢呀, 唔好霸住佢d位阻佢做生意添呀!!!
    [版主回覆09/21/2009 13:26:00]你都去過好多次 咯 ,只係得一次不愉快 啫, 你不妨去多次睇吓 待慢你 嗰個人比人炒 咗未?
    我 哋食 嘅嘢,對比 隔籬幾 枱,已經好平實架 喇,怕者 我 哋 都可以歸入 霸住張 枱 阻人發達 嗰類。

    回覆刪除
  2. 好的菜館自然多人幫襯!
    [版主回覆09/21/2009 13:29:00]所以我成日話飲食業幾時有金融海嘯過?

    回覆刪除
  3. u seem day day go out to have your meal.......................
    [版主回覆09/21/2009 13:30:00]邊有 day day go out 丫,因為我啲 blog 日日都係食,你錯覺啫。

    回覆刪除
  4. 正呀,尤其係個翅真係好想試吓,搵日同小貓三人組一齊又去試吓先 !
    [版主回覆09/22/2009 01:08:00]一定要試芝士焗蟹蓋,如果 啲 芝士再燶少少仲正。

    回覆刪除
  5. I can see they gave you a big portion for the price...
    [版主回覆09/22/2009 12:14:00]嘻嘻,只可以間中食一次。

    回覆刪除
  6. The set of soups looks interesting, tastes probably good too. Isis, you are making me drool over the shrimp dish!
    [版主回覆09/23/2009 00:50:00]魚翅肆色薈比較玩花樣,每人一啖就食完。

    回覆刪除