2009年9月15日 星期二

北海道米比薩


北海道米比薩 @ New Town Plaza (10-09-09)


店舖面積細,裝修是一般日式餐廳模樣。枱固然細,枱與枱的距離只有一兩吋,跟搭枱沒有分別。不是一個「好坐」的地方,那麼出品又如何呢?

米比薩是指用飯做餅底的pizza,餅底很簿,類似飯焦,但不夠香脆,反而有點硬。



忌廉湯


鰻魚米比薩


八爪魚大阪燒


大阪燒是椰菜撈粉漿,而且還沒有撈均勻,粉漿還沒有熟透。至於八爪魚有多少粒呢?大可以找來小朋友玩玩尋寶遊戲,一粒…兩粒…三粒…四粒,嘩…好叻喎,沒錯,有四粒指甲般大小的八爪魚粒。

米比薩及大阪燒都很迷你,肚內還有空位放甜品。




甜品非常麻布茶房,起碼,我看不出;也吃不出有何分別。

埋單$26x,送一張coupon,原來與六本木茶房同一集團。沒去過六本木茶房,看來是跟麻布茶房同一類。

香港越來越多多北海道,是否真的與北海道有關,不必追查。還是那句話,好吃的會再來,不好吃的就沒有下次。



6 則留言:

  1. 咁睇怕都冇下次啦 !
    [版主回覆09/16/2009 00:35:00]星期六日 嘅 New Town Plaza 好難 搵食,係有得食就要食 嘅環境, 唔敢 咁決絕話 冇下次 。

    回覆刪除
  2. 北海道米比薩 i know "ma ma day".....>< no interest ar......
    [版主回覆09/16/2009 00:36:00]唔去都 冇乜損失。

    回覆刪除
  3. 新城市廣場的美食廣場辦得不錯呢,有很多新的食店。有空去一田里試食,號上一天,也夠飽了。
    [版主回覆09/16/2009 00:36:00]星期六日 嘅一田,比錢都要排長龍,冇玩欖球嘅裝備,點去 試食 丫!

    回覆刪除
  4. I guess they won't last too long in this business la!!
    [版主回覆09/16/2009 14:40:00]假日好爆架,閒日就唔多人,一個禮拜得兩日旺,唔知佢做唔做得住。

    回覆刪除
  5. I tried the CWB one long time ago, blacklist it immediately. Almost $100/head for lunch which is not worth based on it's quantity and quality.
    [版主回覆09/16/2009 14:41:00]CWB 大把 嘢食,更加 唔駛吼 佢喇。

    回覆刪除
  6. 真係冇得揀的話, 去老麥好過.  keke
    [版主回覆09/20/2009 17:52:00]老麥? 大家樂好 啲 喎!

    回覆刪除