2009年9月4日 星期五

蓮香居



蓮香居 @ 上環 (22-08-09)








多年沒去蓮香樓,趁蓮香居新開張,又趁有朋友生日。

蓮香居裝修跟蓮香樓差不多,只是不見痰盥,而且已經用電腦單。



環境也一樣,非常嘈吵,非常擠迫。

訂位時,預訂了霸王鴨及冬瓜盅,冬瓜盅竟然失蹤了。

人多,例湯要雙上,是豬肺湯,豬肺少得可憐,不夠分。



炸子雞還未放好,蝦片已被搶了一大半。蓮香也用上新派的橫向擺法。



霸王鴨卻依然用傳統擺法,不過裏面的餡……變了蓮子鴨。當年賣$80的霸王鴨比現在賣$150的好吃得多了。



還有其他懷舊菜:

蝦子柚皮            陳皮蒸牛肉
  

鮮蝦腐皮            卷煎釀鯪魚
  

雲勝炒馬蹄           金銀蛋莧菜
  


最後來甜品,知道是甚麼嗎?



壽包頂多叫大桃,為何加個「企」字?加個「坐」字又如何?



西米布甸不多西米,主要是奶皇,再加少少蓮蓉。



這不是茶,是自來白酒。



埋單三位數字,不貴,但大家都說蓮香不復當年了。


9 則留言:

  1. That is truely an old style Dim Sum Place!!!  The price is so reasonable!!
    [版主回覆09/04/2009 22:53:00]我就好耐 冇去過,據經常去飲茶嘅朋友話,早市啲點心仲 ok 喎。

    回覆刪除
  2. 我哋d鄉下人蓮香居同蓮香樓都未去過呢 !我對佢個陳皮蒸牛肉都幾有興趣 .
    [版主回覆09/04/2009 22:54:00]大班你幾時去蓮香,記得通知我,我要 掹你衫尾去呀,要你清場我先可以有位食架。
    個陳皮蒸牛肉咪好似茶樓點心生竹牛肉 咁上下囉。

    回覆刪除
  3. under $1k is very cheap, for 10 people...
    [版主回覆09/04/2009 22:55:00]係 12 個人。

    回覆刪除
  4. wa.wa....Iris出關啦.....各界.小心..'主'好d ar.... h.ah.aaaa
    [版主回覆09/04/2009 22:58:00]邊個 Iris 出關呀?
    就係跛 咗先要日日出街食飯囉。

    回覆刪除
  5. The reason I said ten was because I'd counted 10 bowls of soup.  But obviously, two of you were so anxious that they jumped the gun on the soup.
    [版主回覆09/05/2009 00:22:00]Teacher ,實情係個 waiter 叔叔正在筆緊第十一碗湯。

    回覆刪除
  6. 蓮香樓好似告緊蓮香居侵權定唔知乜.
    [版主回覆09/06/2009 15:51:00]根據報紙講,應該係內訌。

    回覆刪除
  7. ha.ha...打左個客人名tim ...sorry ar .. .Isis ..h oh o
    食番多d,補番下啦.. 
    [版主回覆09/06/2009 15:52:00]係呀,要食多 啲豬腳鳳爪。

    回覆刪除
  8. wanna try long time, need make a plan!!!!
    [版主回覆09/06/2009 15:53:00]記得要訂 枱,好 墟冚架。

    回覆刪除
  9. 每次去蓮香飲茶都要好似搶一樣,雖然是地道茶樓,但點心也不至於好吃到要為難自己。所以還是放棄了。希望新的這一間可以改善這一點啦。
    [版主回覆09/08/2009 01:37:00]而且要一早去,否則呢樣 冇 嗰樣 冇,所以我都好耐冇去飲茶。

    回覆刪除