2009年9月3日 星期四

Megu



因要醫腳傷,連續多天到跌打醫師附近草草了食。忽然一天,想食餐好……





Megu @ Elements (22-08-09)






精選午餐











豪華北海道套餐













紅蘿蔔汁+蘋果汁





左看右看像是日本料理,但「精選午餐」及「豪華北海道套餐」這兩名字非常港式,而且還是非常舊式的港式。



7 則留言:

  1. 那個北海道套餐好吸引啊..海膽啊..
    他們那個石頭燒牛柳我們上次也吃過,可沒有想像中的腍(Emily卻覺得好好玩),唔知你呢次又得唔得呢 ?
    [版主回覆09/03/2009 13:53:00]和牛好食在佈滿油花 ,呢個冇 油花, 好似食牛腩咁囉。

    回覆刪除
  2. Everything looks so yummmmmmmmmmmy. 流晒口水.
    [版主回覆09/04/2009 22:22:00]我影得 靚嘛?

    回覆刪除
  3. wow, really 豪華!!! How much is it?
    [版主回覆09/04/2009 22:24:00]total 六百幾。
    嘻嘻,我隻腳受 咗 傷嘛,好慘嘛,所以 咪 要食豪華 啲 囉!

    回覆刪除
  4. o岩o既, 比我都會咁 : )
    d海膽ok嗎, ok的話, 會帶MC去試下, 佢好鐘意食海膽.
    [版主回覆09/05/2009 00:26:00]啲 海膽 ok !
    不過呢個飯除 咗海膽,其他三樣就冇乜特別 嘞。

    回覆刪除
  5. 賣相很精緻, 價錢都好精彩  俾多少少可以去yamm食buffett!
    [版主回覆09/06/2009 15:46:00]去 Yamm 要雙倍價錢 咯,又難訂位。不過聽聞而家差 咗 喎。

    回覆刪除
  6. 去過吃晚餐,覺得好貴。不知道午餐會不會抵D?
    [版主回覆09/08/2009 01:36:00]午餐平 啲 。

    回覆刪除
  7. 哇!真係令人食指大動啊!講真,我真係唔知係因為妳影相功夫好,定係個鏡頭靚,定係d食物本身靚,定係有齊甘多原因,總之d相就係令到我錄上錄落反覆甘睇
    [版主回覆09/15/2009 00:06:00]我 嗰部係老爺傻瓜機 嚟 啫,所以我只好啃 咗你 嗰句「 影相功夫好 」囉。

    回覆刪除