2009年9月25日 星期五

美都餐室



美都餐室 @ 油麻地 (13-09-09)




1950年開業的〈美都〉,內外都像六十年未變,捧餐的不盡是大叔阿伯,滿座茶客亦似是慕名而來,其中不少是抱着大砲的龍友。





不用傳統的奶茶杯,通街都有的黑白淡奶杯實在看得很膩。











看見每枱一碟的焗排骨飯,決定跟大隊。左看右看都不太像是焗的,排骨似咕嚕肉,好味道,但炒飯就麻麻了。

西多賣相欠佳,但出奇的好吃,很有蛋香,外脆內軟,亦沒有無謂的夾心。

〈美都〉出菜很慢,不像一般茶餐廳。食客亦抱着參觀懷舊的心態,非常閒適。

現場,一位帶着兒女的摩登C9,落單後,靠窗卡位有人離座,想轉過去坐卡位。一位疑似老闆的年輕人,溫文有禮地向她道歉說落單後不能轉位,然後繼續站在她旁邊,向全場他的下屬厲聲道:「你哋落單時應該提醒客人落單後唔可以轉枱嘛,你哋知唔知道呀,呢度全部都係我哋嘅貴賓嚟架!」


11 則留言:

  1. 抱着大砲的龍友...
    [版主回覆09/25/2009 11:49:00]大砲係指專業相機+長鏡頭,外型似一支砲。
     
    龍友係指影沙龍相嘅人。沙龍= salon 。以前,沙龍相= 高水準 藝術相,影沙龍相都係攝影大師。後來,凡 係 揸住部大相機就話影沙龍相,於是,頸上掛住部大砲嘅人就叫做龍友。

    回覆刪除
  2. 嘩...我好欣賞嗰位老闆用智慧去四兩撥千斤喎,勁 !!!
    美都我都好似只係去過一次,佢出菜實在太太太慢,而且價錢比起其他茶餐廳又貴d添.如果諗住食個快餐就即撇的話,美都就唔係咁啱,而諗住懷舊的話,又係一個好選擇嚟的,夜d嚟重可以去埋廟街添 !
    [版主回覆09/25/2009 11:50:00]但 嗰位 C9 就面燶燶,本來 冇人知嘅嘢,結果全場都知。

    回覆刪除
  3. 咁妳有無試佢地既"焗豬排飯"呀? 聽聞話好正架
    [版主回覆09/26/2009 18:10:00]焗豬排飯同 焗排骨飯都差 唔多樣,都係橙色,都係炒飯,但我鍾意食排骨多 啲。

    回覆刪除
  4. let me try later, find open rice sin..............
    [版主回覆09/26/2009 18:11:00]open rcie 信 唔過。

    回覆刪除
  5. Very traditional cafe,,,love the old style!
    [版主回覆09/26/2009 18:11:00]餐室好舊式,管理人就好後生。

    回覆刪除
  6. 美都的焗豬排飯是我最愛,雖然地方有點舊,還有一些奇怪的街坊出入,但是還是不可以不去。很喜歡黃昏時分去,看著花燈初下,很有電影的感覺。(其實太夜不敢去廟街 )
    [版主回覆09/28/2009 13:49:00]夜晚 嘅廟街都好旺,應該 唔會有危險。反而美都隔籬個 廟街 公園,日光日白都有好多 奇奇怪怪嘅街坊。

    回覆刪除
  7. why the "mind your head" sign?
    [版主回覆09/29/2009 18:45:00]因為 嗰度係樓梯。

    回覆刪除
  8. 我上次去時, 好多 blog 友都話佢個焗豬飯好正 wor ...
    [版主回覆10/02/2009 13:22:00]排骨都幾好食,但個炒飯底一 pat-pat 咁。

    回覆刪除
  9. wai wa... how to go there ar ?

    回覆刪除
  10. they said it's really good taste and famous wow.. right ?
    [版主回覆10/08/2009 19:36:00]喺油麻地廟街,油麻地停車場 隔籬有座廟(所以叫 廟街 ),過馬路對面就 喺 喇。
     
    呢個紅豆冰都幾好架。

    回覆刪除
  11. 座廟既對面..好...好似好有feel 禁喎...起香港,都咪去過tim..ha.ha..
    thank you !
    [版主回覆10/08/2009 23:09:00]呢張相就係 喺廟度影過去。

    回覆刪除