2008年4月24日 星期四

Village






Village Malaysia and Indian Restaurant @ 西貢 (13-04-08)


西貢有很多意大利餐廳及泰國餐廳,今天看見有Malaysia & Indian的餐廳,覺得挺新奇,不如試一下。



樓面廚房所有人看樣子似是印度人,但餐廳名字既然有馬來西亞,那麼有可能是來自馬來西亞的印度人。

先來個送的烤薄餅,吃第一件時非常「卜卜脆」,吃第二件時已經變「淋」。





跟着來的羊肉卷,哈哈,非常印度色彩!有點像日本食品竹輪,新奇是新奇了,但味道就「麻麻」了。





雞肉喇沙也是普普通通。



油酥餅是最像樣的,當然啦,這個都做不來大吉好了。



拉茶很有有香草味,可惜不夠滑也沒有泡泡,不像拉過。




5 則留言:

  1. Isis: Okay. Based on your comment, I don't really want to buy the flight ticket and rush to come back this time.  Lamb roll looks a bit weird to me. Perhaps too colourful, what I mean is - artifical favors. Have you ever tried any Korean restaurant or Thai restaurant that you like?
    Read your blog later on then... Haha.. I keep pushing you posting something new almost every day.
    [版主回覆04/25/2008 22:38:00]我網誌分類嘅〈饞嚥誌〉有 96 篇寫食嘅 blog ,你睇晒未呀?

    回覆刪除
  2. 樓下個阿肥,你好似要減肥架wor, 唔好咁為食啦!我都係post套瘦身男女過你睇先!
    Isis: Oh, 似乎呢間嘢都去唔過wor, thanks for your 試食!

    回覆刪除
  3. 油酥餅我也喜歡吃.
    不過您講到呢間咁就可以免了.

    回覆刪除
  4. Isis: I can't believe that you went to so many places.... 96. Oh my god....
    96 articles.... I'm coming.....
    Nicole: Heehee... yes. I need to be on diet. I like you guys' blog very much. And then you and Isis keep on showing different dining places. Anyway, I only able to see and not able to eat woo..... this is nothing to deal with my weight. But, it helps me want to come back eagerly.

    回覆刪除
  5. 送果個薄餅我好鐘意食架﹗ 你知唔知佢個印度名係咩呢﹖我唔識叫黎食呀~ 我都覺得係最後個餅最好味﹗ 不過印度同馬來西亞菜﹐我都唔係咁鐘意食。 多數都只會食辣加哩~
    [版主回覆05/02/2008 22:00:00]薄餅 嘅 印度名…我都 唔知道噃,下次我留意 吓,再話你 知 。

    回覆刪除