2008年4月23日 星期三

綠林甜品



綠林甜品 @ 深水埗


吃甜品這種事真有點怪異,有一段時間,經常吃〈松記〉的糖水,一星期吃幾次,實在有點膩了。最近改吃〈綠林〉,看那一天又膩了,再去找別的。

〈松記〉勝在花款多,但同一款比較呢,還是〈綠林〉高一點。



綠豆沙


芒果布甸


雜果黑珍珠


豆腐花


芒果黑珍珠


栗子蓉


豆腐布甸


紅豆沙



9 則留言:

  1. 嘩!!!你有幾多人食呀?可以叫咁多??
    [版主回覆04/23/2008 20:56:00]喺分開 4 日食架!

    回覆刪除
  2. Isis: Oh my god!!!!!  Pudding ar... .. my favorite MANGO PUDDING!!! Very nice and looks very delicious!  (       ) * 100 times..... help~~~
    I need to call police. Someone calls Isis who always trying to tempt on me.... by her delicions food. I need a flight ticket.... NOW. Hahaha
    [版主回覆04/23/2008 21:38:00]喺 囉,打電話訂定機票啱架喇,你返嚟我即刻帶你去食。

    回覆刪除
  3. 綠林真的不錯, 有時行開我也會光顧的.
    [版主回覆04/24/2008 21:58:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 你就好啦, 食極都唔肥!!!我想問吓個豆腐布甸ok嗎 ?
    綠林在深水埗,甘師奶都會垮區去 ??
    [版主回覆04/24/2008 22:00:00]嗰豆腐布甸呢,似豆漿糕囉,不過都幾好食架。綠林 d 甜品都好抵食吓,嗰 d 乜乜沙乜乜糊都喺十蚊左右咋。 甘 C9 真喺好得意吓架,海運大廈都話吊腳喎,但深水埗就好就腳嘞。

    回覆刪除
  5. 嘩 ~ 我成日都想去試,但都係得個講字,搵日真係要去食吓啦
    [版主回覆04/24/2008 22:02:00]你好似幫襯松記多 喎?

    回覆刪除
  6. That is true. I should order the flight ticket during summer so that I can plan for my exact date of returning back to home. Isis.... thank you so much for your LIFETIME dessert treat. It is very nice of you.
    I learnt from Nicole that I have a very "thick face" (thicker than the orange ^.^)
    [版主回覆04/24/2008 22:03:00]只等你返 嚟咋。

    回覆刪除
  7. Isis: 帶埋我!!!帶埋我!!!
    [版主回覆04/24/2008 22:05:00]你就 唔駛等年尾 喇,日日都去得。

    回覆刪除
  8. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2008年4月24日 中午12:45

    個南瓜馬蹄露都好正架
    [版主回覆04/24/2008 22:06:00]下次去會試。

    回覆刪除
  9. Oh, 又係我主場喎! 呢間真係由細食到大--三個字, 平靚正! 簡真完勝松記啦!

    回覆刪除