2008年4月15日 星期二

君頤上海小廚




君頤上海小廚 @ 太古城 (30-3-08)


據路邊社消息說,〈君頤〉前身本是第一家〈翡翠〉,門外經常「百人空巷」阻塞通道,惹來太古城保安干涉,後外因股東不合拆伙,改名〈君頤〉。

今日六點到現場,沒有人龍,但裏面已經坐滿了九成。

叫了小籠包、韭王炒鱔糊、擔擔麵三樣。







小籠包的確皮薄餡靚,不過端上來時已經穿了兩個。鱔糊質感奇特,非常「黐牙」但毫無鱔味,矇着雙眼一定吃不出是甚麼冬冬。至於擔擔麵,那個麵恐怕沒有做過冷河程序。

除了小籠包,另外兩樣都只是吃了兩口就放下筷子……埋單。

走出門外,站了十幾人等位,真是世界第八大奇景。



4 則留言:

  1. 咪同圓方的夏麵館的情況一樣囉!
    [版主回覆04/15/2008 20:23:00]夏麵館好食過 佢 喎!

    回覆刪除
  2. 您又搵小籠包引我... 

    回覆刪除
  3. 應該呢間舖之前有線電視都有介紹過,話好多人排隊架嘛......
    睇嚟香港人都係注重店舖既知名度多過食物質數 
    [版主回覆04/17/2008 00:05:00]呢間〈君頤〉隔離有間越南餐廳,人影都冇個,我都好出奇, d 人情願喺〈君頤〉門口排隊都唔幫襯,唔通真喺劣得好緊要?

    回覆刪除
  4. Ok Isis, today is April 17.  You wrote this in the evening of April 14.  Are you a time-travller or what?  If so, you must tell me what stocks to buy today.
    [版主回覆04/17/2008 13:52:00]只有你一人發現, you have a very good observation ,我以後要小心,小心!

    回覆刪除