2008年4月11日 星期五

旦王花




位於錦上路的旦王花,是一座新界村屋,卻佈置得甚有東南亞風情,水池、石象、佛像、木枱、藤椅、樹影婆娑,再加上太陽傘、帳篷,有如置身布吉島。所以,餐廳的客人也像去渡假的遊客,到處拍照。

去了兩次,第一次晚餐,幾天後,再去吃午餐。










23 March 2008

六點三進來,已經坐滿了大半。如斯環境,當然先要繞場一週參觀一下。














有個酒吧區,但人多時變了等位區。






BBQ區供應各款海產類,只需「手指指」,告之枱號,就可以等食。










天黑後,靠枱面的一點燭光來照明,看餐牌就有點難度了。叫了石榴子冰($28)、紅豆冰( $28)、椰青($28)、生蝦刺身($98)、香蔥蒜蓉包($15),再「手指指」點了燒羊架($138)、貴妃蚌($96)、燒蝦($196)。

 
   










生蝦刺身上面的辣椒及蒜頭只是裝飾品,泰式辣汁分開上,不過這個辣汁不怎麼辣,大概是遷就一下不能吃辣的人。

總括來說,錢不只花在「食環境」上,食物水準也很好,服務也不錯。

八點離開時,餐廳門外已經站了一堆人在等位。















30 March 2008









   







   








中午來吃lunch,看餐牌就方便得多,不過蠟燭依然點着。




今次叫了紅豆冰($28),香蔥蒜蓉包($15),脆炸魚肉豆腐($48);裏面的魚肉是粉紅色,還有一個牛尾煲;不過剛吃了一口紅蘿蔔,就發現煲內有幾條毛髮,店方說是牛毛,為了安心,還是取消,改叫了燒牛肉沙律($68),沙律汁是辣椒汁,雖然舌尖長了「飛滋」,照吃不誤,太惹味了。













15 則留言:

  1. 我之前睇呀蘇介紹過呢度.....點去法?就咁行錦上路就可以見到?近邊架?
    [版主回覆04/12/2008 01:07:00]錦上路 148 號,四季豪園斜對面。上面 slide 有張相影住門口,都好易認,成條錦上路冇乜咁大個門口嘅餐廳。

    回覆刪除
  2. Isis, how can we go there? You sure tempted me with all these food!
    [版主回覆04/12/2008 01:15:00]地址是錦上路 148 號,離 MTR 〈錦上路站〉不太遠,不過你們怎樣去錦上路呢,只知道大埔有巴士 64k 去錦上路,我去 search 一下。

    回覆刪除
  3. 咦, 睇落唔錯, 一於搵次試下先, 食完比返個report妳, Thanks!

    回覆刪除
  4. 果然別有風情, 您也找到好多好地方吃.
    [版主回覆04/14/2008 01:22:00]咁到底你會唔會去呢?錦上路噃!如果真喺可以引「甘蛇」出洞嘅( ),先至最鼓舞嘛。

    回覆刪除
  5. 報告! 今日lunch已經去o左. 唔錯唔錯!  泰式蝦餅好得! Curry chicken and Curry Seafood 都好. 下次會試下dinner.
     
    報告完畢!
    [版主回覆04/14/2008 01:27:00]嘩!你好快手噃!呢頭睇完就即刻去! 既然你咁捧場,就講多間嘞,位於九龍站出面嘅高爾夫球場裏面,有間〈泰粮子〉( Thai Mary ),未加入 blog 壇前都去過好多次,但呢一年就冇去過,所以我冇出過 blog ,你下次不妨去吓啦。以前佢本來喺真正露天,後來每張 枱都 加個帳篷,就多咗 d 亞拉伯情調。

    回覆刪除
  6. Reading blogs like these, I'll never be able to lose my last 8 lbs to reach my ideal weight
    [版主回覆04/14/2008 01:28:00]Teacher ,泰國食品不會食肥人,你見過幾多肥泰國人?想減肥,就要多吃泰國菜囉。

    回覆刪除
  7. Isis: You reminded me a lot about this beautiful place when I had lunch with Nicole. Hopefully, we can all go there together again. I like the Thai salad also. Tung Yom soup is my favorite too. The dinner looks very nice. Oh God, I miss home now. Keep in touch, Isis.
    [版主回覆04/14/2008 23:31:00]Christine ,你知道香港多美食架喇,就等你返港,大家一齊再去。

    回覆刪除
  8. Isis: Ha!!!! 你又令Christine隻腳未摻回LA已經又想飛番嚟香港嘞!!
    [版主回覆04/14/2008 23:33:00]Nicole ,我呢 d 碎料喇,仲有好多嘢令 Christine 想飛番嚟香港架,例如你 d 桂花馬蹄糕、梅酒雞翼、藍莓醬咁呢,哎呀,講起都 。

    回覆刪除
  9. Isis: BTW, 要引”蛇”出洞的難度係十級 !!!佢見到九龍同新界已經怕鬼咗先啦 ,點似得我哋咁 !(甘師奶,請好好的檢討一下啦 !)
    [版主回覆04/14/2008 23:35:00](Empty)

    回覆刪除
  10. 唉...  您們去的地方時常也這麼遠.  不過唔係去到咁遠又唔會搵到好野食.  我有出黎架, 唔好真係以為我係電車男先得架, 不過唔係您地呢 group 咁解.
    [版主回覆04/14/2008 23:38:00]噢,如有誤會,都喺比你誤導架咋!

    回覆刪除
  11. 致:電車蛇:解釋=掩飾 ,嘩哈哈 !!!

    回覆刪除
  12. Isis: 等我下個星期去完美國之後5月初再約埋阿Teacher, Mrs Teacher佢哋出嚟又食飯啦!  不如去有Le Creuset供應的(可能有人以為係食物 ?)餐廳 ?
    [版主回覆04/15/2008 20:26:00](Empty)

    回覆刪除
  13. To : Nicole 下話... 

    回覆刪除
  14. 電車師奶甘: 真係sorry,未得事主同意已用此名。
    我們這班朋友仔,雖然跟你不同班,但要「雷」有雷,大情大性,很開心。下次,跟大家一齊玩,但係千萬別年紀細過我。我已被他們寵慣,受盡龍鳳恩。讓我多嘗受寵的滋味!
    Isis: 你買機票給我了!哈哈...說那麼多好味的東西,我要返屋企了.......
    Isis你唔可以咁對我的......
    [版主回覆04/16/2008 23:45:00]我對你 幾好 丫 ,等你 冇得食都有得睇吓嘛。

    回覆刪除