2009年5月29日 星期五

Hipot


Hipot @ apm (24-05-09)


在apm上上下下的找食肆,很多也要排隊,為甚麼Hipot不用排呢?雖說不用排隊,但也坐滿了九成。

一人前火鍋,不是用酒精臘,是用迷你型電磁爐,絕對可以「滾」。



有一人套餐,亦可以散叫。套餐包一杯飲品,如果另加$5,飲品任飲,糖水任食,飲品與糖水均是自助式,飲品選擇有酸梅湯、雪梨茶、汽水,糖水有芝麻糊、杏仁糊、紅豆沙。



醬料也是自助,蔥、蒜、辣椒、豉油、XX醬、XX粉,各適其適,自行配搭調味。



一人火鍋套餐:有六款湯底選擇,火鍋料有珊瑚蚌、豬腩片、蝦、XX腸、XX卷、XX丸、XX菜、烏冬等等。



選了冬瓜薏米湯底。這個套餐只賣$52。

粥+點心套餐:三款粥底,十四款滾粥配料,九款點心。




選了南瓜粥+雞件、潮州粉粿。這個只賣$22。

套餐份量絕對足夠一個人吃得飽,另外散叫配料也不貴,最貴的也只是雙位數字。

像我這種吃得慢的人,就算一人火鍋也要加湯,他們加進鍋裏的水是有顏色的,不是淨水。

如果一家大細五代同堂,就可以坐大枱,用的是大鍋大爐。如果二人世界,就要坐長枱,跟不相識的人貼身而坐,也最好別一次過叫太多,否則餸菜要佔據人家的地盤。

吃到半途,外面人多起來,要排隊。原來下午兩點後有八折,香港人真精明。再看清楚,原來不同時段不同價錢,最低可以有六折,是星期日至四晚上九點後。

埋單像茶餐廳,拿着單到櫃檯處付錢,免茶免介免加一。

一個字……「抵」!


12 則留言:

  1. 嘩 ~~ 套餐加 $ 5 任飲......超抵啦 !
    [版主回覆05/30/2009 01:20:00]糖水真係好 「 糖水 」架 咋,套餐已經包一杯飲品, $5 其實可以慳番。

    回覆刪除
  2. wow, good recommendation wor! Thanks! You know, I will follow you to go!
    [版主回覆05/30/2009 17:42:00]如果可以,揀非繁忙時段去啦,好多人等位架。

    回覆刪除
  3. 噫,真沒想過貴價地方有抵食的東西喎 (仲要抵過大家樂!)
    聽 Isis 講完,今晚都想去試食添
    [版主回覆05/30/2009 17:43:00]如果夜收工去 仲抵,六折!

    回覆刪除
  4. That looks like a cool place to eat, so many varieties and good food! Your last entry was too funny.... but at the same time I really don't know how to respond to that articles from that applicant!!!
    [版主回覆05/30/2009 17:43:00]你宜家係外國人,可以 唔駛應付香港 啲問題青年 嘞 ,恭喜恭喜!

    回覆刪除
  5. 又幾抵喎, 我最鍾意打邊爐
    [版主回覆05/30/2009 17:44:00]係好 抵架,最好嘅係一個人都可以 打邊爐嘛。

    回覆刪除
  6. 剛剛去完, 晚市無咁平, 不過都ok!
     
    但係呢...我地其中一個湯底加左料...妳真係估唔到...係支原子筆芯
    [版主回覆05/31/2009 23:40:00]原子筆芯!!!
    佢 哋點處理呢?稻香集團 啲服務態度應該可以掛?

    回覆刪除
  7. 真係好 抵!!
    但味道ok ma??
    [版主回覆05/31/2009 23:40:00]ok 過大家樂!

    回覆刪除
  8. Nice place, good price, great food...what else can we ask for??
    [版主回覆06/02/2009 01:23:00]火鍋料很普通,但以價錢來說,的確抵食。

    回覆刪除
  9. 下次去apm也試試。

    回覆刪除

  10. 好正, the food looks very fresh.
    Price is real good!!!
    [版主回覆06/02/2009 01:23:00]以這樣的價錢,食物算好了。

    回覆刪除
  11. 如果一條兩條友又食得唔多,都係一個唔錯的選擇喎 .尋日經過apm, 就即刻諗起你呢篇 .
    [版主回覆06/02/2009 01:11:00]佢嘅好處就係 人少都可以打邊爐。

    回覆刪除
  12. 我試過太古城 food court 果間, 又係一人一爐, 不過唔記得係唔係電磁爐, 冇記錯 一個 set 都係 5x.00 真係幾抵食架 ..
    [版主回覆06/02/2009 01:15:00]嗰間見親都 排長龍 ,我 冇食過添。

    回覆刪除