2009年5月6日 星期三

唐閣


唐閣 @ 朗廷酒店 (28-04-09)


早前有食肆說要救亡推出一蚊雞,唐閣卻不訂位未必有位,金融海嘯會不會只是金融過雲雨?

砵酒焗蠔




沒有酒味,卻有點醋味,也鹹了點,但很惹味。一碟四隻巨蠔,吃完後已經半飽。

金錢鮮蝦球




炒蝦及炒蟹膏,蝦也是鹹了點。金錢應該是指四個炸餅,餡是肥豬肉夾着蟹肉豬肉,這款金錢盒現在不容易吃得到,也沒有多少人想吃。

蝦籽花菇白露荀


白露荀很爽脆,冬菇沒有料理過,只靠一個蝦籽獻,也好,中和一下前兩個的鹹。

送的餐前餐後小點。




9 則留言:

  1. 朗廷酒店...is taht the one in MongKok??
    [版主回覆05/06/2009 12:39:00]朗廷酒店 喺尖沙嘴,旺角 嘅係朗豪酒店,同一集團。

    回覆刪除
  2. 啊?今次你哋食咁少嘢嘅 ?
    Oh~~~朗廷酒店的Bostonian係我哋一家食生蠔的至愛,選擇又多,招呼又好 !
    [版主回覆05/06/2009 12:40:00]頭兩碟好漏吓架,呢餐 4 個人食都得呀。

    回覆刪除
  3. 炒蝦及炒蟹膏, wanna try ar!!!!
    food in Langham Hotel is good!~
    [版主回覆05/06/2009 12:40:00]去啦,去啦!

    回覆刪除

  4. 嘩 ~ 一定好好味啦 !
    [版主回覆05/07/2009 00:22:00]呢個的確好惹味,係鹹 咗啲 啫。

    回覆刪除
  5. BD, both  朗廷   and 朗豪 are Langham in English, me thinks.
    [版主回覆05/07/2009 00:24:00]尖沙嘴朗廷酒店: Langham Hotel
    旺角朗豪酒店: Langham Place Hotel

    回覆刪除
  6. 朗廷的 唐閣可是香港第一代精緻粵菜的代表。  
    [版主回覆05/07/2009 00:25:00]所以有冰肉食。

    回覆刪除
  7. 唐閣,好地方!
    [版主回覆05/08/2009 14:25:00]冇錯係!

    回覆刪除
  8. Looks pretty good for me... miss those chinese dishes!
    [版主回覆05/08/2009 14:36:00]幾時返香港去食呀?

    回覆刪除
  9. this is a very elegant and high-class restaurant. i had client lunches there twice.

    回覆刪除