2009年5月25日 星期一

無啦啦 多個煲


在廚房用品部左看右看,想挑個好樣的矽膠模,旁邊有個攤位正在大減價賣色彩嬌艷的鐵煲,斜眼望一望,馬上給售貨員抓住。

煲蓋特別設計……鎖住水份……保存營養……原價$25xx現賣$16xx……贈品也值幾百元……從未如此便宜過……機不可失啊!

就是這樣,無啦啦多個煲。







有很多男人說女人生意最容易做,只要給點折頭;送點贈品,就不管是否用得着,也照買不誤。其實,男人還不是一樣。

11 則留言:

  1. 啊 ?咁次落"搭"的係你老公 ?Anyway, 有新煲用,好嘢 !!
    [版主回覆05/25/2009 23:51:00]佢又 唔肯買 Le Creuset 噃,因為 Le Creuset 就咁擺 喺 度賣冇 靚女推嘛!

    回覆刪除
  2. 快 d 用下個新玩具啦 ....
    [版主回覆05/25/2009 23:51:00]用 咗 嘞,又幾好 咁 喎。

    回覆刪除
  3. $16xx
    still expensive wor~
    [版主回覆05/25/2009 23:58:00]係呀,好貴,好重。

    回覆刪除
  4. 呢個煲好似話好出名架﹐藍色靚呀﹗
    [版主回覆05/25/2009 23:59:00]我鍾意黑色架,但大 煲先 有黑色囉。

    回覆刪除
  5. 嘩!好野來哦!這是廚神們夢寐以求的煲!
    [版主回覆05/26/2009 00:00:00]但我唔係 廚神呢,如果買咗個煲 我就可以變 廚神,咁就抵買喇!

    回覆刪除
  6. 嘩..........個煲 $16XX.........超超超富貴 !
    [版主回覆05/26/2009 00:02:00]我雖然 冇煮食天份,但我又 鍾意玩 煮飯仔丫嘛。 我 啲貴重物件擺 晒喺廚房架 喇,之前都買咗個千幾蚊嘅鑊,但 唔好用 嘅,呢個煲就幾好用 喎 ,繼續煮多幾樣嘢先,好嘅我 唔介意再買架。

    回覆刪除
  7. " 斜眼望一望 ..."  A fatal mistake! 
    [版主回覆05/26/2009 00:08:00]其實之前見過好多次架 喇,不過好鬼重,又好鬼貴,都係望吓就算, 係 我老公聽見大減價就話要買,佢話有買貴冇買錯 喎。不過都係架,鐵 嚟架麻,應該可以用一世嘅。

    回覆刪除
  8. 好靚的煲,我喜歡的藍色。
    [版主回覆05/27/2009 15:10:00]仲有紅色、黃色、綠色添架。

    回覆刪除
  9. 我喺英國outlet都見到有得賣呀
    [版主回覆05/27/2009 15:11:00]咁有冇買番個呀,應該平過香港啦!

    回覆刪除
  10. Don't feel bad, my wife is the same way...
    [版主回覆05/27/2009 15:14:00]我老公買 嘢比我,我直頭 feel good 啦 ,問題係屋企冇地方擠呀?

    回覆刪除
  11. 咁又無買呀, 因為啲煲真係好重
    [版主回覆05/27/2009 17:48:00]的確好鬼重,但外國平好多,款又多好多, 唔…如果叫 啲外國朋友…… 唔知有 冇人睬我呢?

    回覆刪除