2009年5月19日 星期二


@ 尖東 (07-05-09)


鐵板燒最精采處是可以觀看整個煮食過程,邊食邊看,有一種很期待的心情。如果燒的是游水龍蝦或鮑魚,鄰座的外國人更會掩著臉噢賣葛,這也是一個很有趣的畫面。

炒蒜片要片片炒得香脆難度很高,結果是只有小部份是脆的。



鐵板上加個蓋一樣可以蒸蛋,蛋內有鵝肝,上面放了很多魚子醬,不過魚子醬淡然無味。



虎蝦、帆立貝、銀雪魚是冷藏品,但鮑魚仔是活的,放在鐵板上就會痙攣。







海膽炒飯其實只算是雞蛋炒飯,因為海膽真的很少很少,根本吃不出海膽來。




很豐富的晚餐……

 

 

 

   


7 則留言:

  1. food looks good!!!
    TST EAST? e.....i can try wor!!!
    [版主回覆05/19/2009 23:16:00]喺尖沙咀中心。

    回覆刪除
  2. 個蒸蛋都蒸得幾靚喎 ,唔知佢用咩工具開到個蛋殼咁靚呢 ?
    我都唔鍾意食海膽炒飯,因為根本食唔到d海膽,寧願佢d炒飯同海膽分開上 .
    [版主回覆05/20/2009 19:31:00]有開蛋器賣, City Super 同永安都見過有。
    用 嚟 炒飯嘅海膽漿糊咁樣, 唔食好過咯。

    回覆刪除
  3. 美味的午餐?晚餐?
    [版主回覆05/21/2009 16:11:00]晚餐。

    回覆刪除
  4. 鐵板廚師有沒有用鹽寫Thank You?
    [版主回覆05/22/2009 14:15:00]冇呀。
    呢度啲鐵板師傅都係美少女。

    回覆刪除
  5. 鐵板燒 is a combination of show and food...Watch the demo, eat the food...very entertaining!!
    [版主回覆05/25/2009 12:50:00]呢間已經好正經,有 啲會玩放火,揸住個胡椒樽轉轉轉,將個鏟拋嚟拋去。

    回覆刪除
  6. Humm, this looks really good.
    [版主回覆05/27/2009 15:07:00]和三昩正 啲,好耐冇去,講起又想去。

    回覆刪除
  7. 和三昧我早排去過, 遲d先post相, 不過lunch己經好$$, 呢間好似仲貴喎..
    [版主回覆05/28/2009 23:10:00]等你出 blog !

    回覆刪除