2009年5月22日 星期五

滿貫廳



滿貫廳 @ 跑馬地馬場 (11-05-09)




自從說有金融海嘯以來,第一次見到海嘯場面,滿貫廳只有幾枱客,入座率恐怕沒有四分一。



如果是白天午飯時份,寬廣的落地玻璃窗外;開揚的馬場境很是養眼的,但是夜晚時份,就只看得見大光燈下的球場。



見到鄰枱有冬瓜盅,也想要一個,但原來每晚只賣三個,賣完即止。

 

 

 

 

 



大家食飽飽了,見到鄰枱的馬拉糕很趣緻,於是也來一個。



10 則留言:

  1. elegant!! food good??
    [版主回覆05/23/2009 23:55:00]都 ok 嘅!

    回覆刪除
  2. 之前我好似收過介紹馬會入面食肆的 informations....
    好似唔係會員閒時可以去食架嘛?
    [版主回覆05/23/2009 23:56:00]唔係會員都去得,但會員應該係有優先權,反正呢種地方通常都要訂位,訂位時應該會先講清楚。

    回覆刪除
  3. 真係少咗人出街食了
    [版主回覆05/23/2009 23:56:00]啱啱食完飯返嚟,依然好多人。

    回覆刪除
  4. 愛去飲茶的地方,正是因為這片草地和美味的粵菜。
    [版主回覆05/24/2009 18:25:00]係呀,日頭出面馬場景真係幾 靚架,夜晚就 冇乜嘢睇, 唔知係咪 咁,晚飯時段咁少人。

    回覆刪除
  5. Nice place! I like that chopsticks holder, so cute!
    [版主回覆05/24/2009 18:25:00]筷子座馬會裏面有得賣。

    回覆刪除
  6. LC, 契娘  and I were there a couple years ago.   契娘  said it was 麻麻哋
    [版主回覆05/24/2009 18:27:00]都 ok 嘅!

    回覆刪除
  7. 因為係閒日所以先少人咋 ?
    [版主回覆05/25/2009 23:18:00]香港人 唔係日日都出街食飯架咩? 睇嚟香港啲生意真係麻麻,少咗人去馬會食應酬飯。

    回覆刪除
  8. 佢個馬場景真係好正架 ....
    [版主回覆05/25/2009 23:18:00]下晝嘛。

    回覆刪除
  9. 個馬拉糕真係好特別啵﹐不過乜冬瓜盅賣咁少架~
    [版主回覆05/25/2009 23:18:00]得幾 枱客 咋,佢 哋驚賣唔晒掛。

    回覆刪除
  10. 真的很冷清,不知馬會生意如何?

    回覆刪除