2008年10月30日 星期四

榮昌茶座 + 悅翠小廚



二零零八年十月八日




飲完茶後去上水〈榮昌茶座〉。

 






沙田新城市廣場的食肆經常爆滿,這天因為飲完茶後又去了〈榮昌茶座〉,所以逛到九點多才食飯,剛好避過人潮。

在水牌上看到〈翡翠小廚〉,記得Teacher推介過,於是就去找107。



不過,107的位置卻是〈悅翠小廚〉!?



於是又走去看水牌,沒錯呀,〈翡翠小廚〉的確是107啊。



到底發生甚麼事?走進去看看,餐枱紙墊是〈翡翠〉,餐牌卻是〈悅翠〉?



找人來問個究竟,原來是因為同層有家同集團的〈翡翠小籠包〉,商場要求改名,避免顧客混淆。小籠包跟小廚我絕不會攪錯,但是水牌跟店名不一樣,我才會混淆。

看餐牌價錢不貴,不過看裝修格局又不似做平價菜,可以想像餸菜一定是迷你型。

遲食飯雖然不用等位,但就叫甚麼沒甚麼,還好不算餓,將就點總算叫了三款。



枱上的點菜紙,為甚麼會有「小油」?沒有要求過「小油」啊!

終於想出原因來,有人耳靈心細,曾經說過叫個乾炒牛河來就知道煮功如何,一灘油的肯定不合格。不過,乾炒牛河已經賣光,最後改叫炒飯。有人就很聰明的註明要「小油」。


黑椒牛柳粒
份量果然小得驚人。


星洲肉骨茶
所有材料都已經「浮面」。


芋頭鹹肉鮮蝦五穀炒飯


三樣都滿意,下次要試雲吞麵。


6 則留言:

  1. I haven't been there for awhile, definitely not since they changed their name.  My usual is their 菜心凈麵   and the 雞鴨粥
    [版主回覆11/01/2008 13:37:00]係呀 , 佢 哋 嘅餐牌都 唔少 粥粉麵飯,下次都好想試吓雲吞麵。

    回覆刪除
  2. Isis: I really like your sense of humor though. You and Nicole keep giving me laugh in these articles. Good, please keep on going. I'm helping myself and doing good recently. Our laugh never stop, okay?
    When I see you taking the pictures of the 水牌 (directory), I laugh already. I can image how did you think by that time. Anyway, looking forward to have those happiness moment with you and others.
    [版主回覆11/01/2008 13:40:00]我有 sense of humor ?好開心啊,原來我除咗 「串」之外, 仲有優點。

    回覆刪除
  3. 去榮昌做咩唔叫埋我 ?(Isis心諗:這個Nicole, 果然好厚的臉皮 )
    個五穀飯個樣都幾靚仔喎 !
    [版主回覆11/01/2008 13:44:00]喂喂喂,家陣係你去 榮昌茶座時 唔帶埋我去,我先至惟有自己摸去 咋 喎。

    回覆刪除
  4.  
    呢兩樣你都覺得滿意呀?
    [版主回覆11/01/2008 13:46:00]噢,突然醒起個肉骨茶唔係星馬肉骨茶嘅味道,只係一碗湯。
    三樣餸我都覺得幾好喎,不過真係好細碟,本來細細碟都好,可以叫多幾碟,但份量少就顯得價錢好貴,嗰碟炒飯好似係 $68 。總括黎講,我會再去,希望佢哋唔好似姐妹店咁越做越差啦。

    回覆刪除
  5. 份量少問題唔大, 最緊要好食. 
    [版主回覆11/01/2008 22:23:00]冇錯,最緊要好食,其他嘢將就 吓 冇所謂。

    回覆刪除
  6. they all look very good!

    回覆刪除