2008年10月10日 星期五

奇景



今天去PK購物,排隊付款時,聽見有人吵吵嚷嚷,付款後才見到吵嚷的人,他旁邊有兩個PK人,還有架購物車,車上有個大背囊、洗衣粉;及幾項看不清楚的貨品。


PK
人說的我一個字都聽不見,只聽見那個吵嚷的中年男人說:
點為之少點為之多先…………點唔得呀…………我唔覺得多喎…………唔得…………點可以就咁算呀…………呢d係原則問題…………

憑單方面的幾句話,我只能猜想大概是有人貨品太多但用了Express

其實,我經常見到有人購一大車貨物用Express,不過通常都是長者或是貌似不識字的C9,而收銀員亦會照做;最多附加一句「下次請過隔籬」。最令我「印像難忘」的一次,幾個穿着校服的學生推着一大車薯片汽水走到Express,收銀員那句「下次請過隔籬」還未說完,其中一個學生竟說:「收聲啦你,喺咪唔想做呀!」收銀員也沒有不快,照樣過機。

所以,今次我見到的,我覺得是奇景。

4 則留言:

  1. 見到你寫個PK人,覺得好好笑....
    啊?好似用手推車就唔可以去express lane?
    [版主回覆10/10/2008 20:56:00]PK可以推車行 Express ,但WC就會棟 兩條金屬柱 唔比車過。

    回覆刪除
  2. 而家人就係恃住自己惡.

    回覆刪除
  3. 唉, 個學生就真係PK! (Sorry, 粗左少少).
    不個我真係好討厭呢d人, 既然人地有rule, 十件內(不論大少)先用Express, 大家都在守規舉, 點解你唔follow先?
    [版主回覆10/11/2008 22:28:00]我見多數都係阿婆先至會排錯隊嘅,佢哋可能唔識字啦,算把啦。但後生識字嘅都要硬闖, PK 就應該做 d 嘢嘞。

    回覆刪除
  4. 所有話, 做收銀的EQ一定要高, 但可惜他們的人工並不高. 至於個學生是唔岩, 但風水輪流轉. 話唔買, 這位學生將來的職業就是收銀呢!!
     
    其實終於指明件數數目會好些. 只是好些, 因為有些人是住係話知你村. 如果真係要吵的話, 未數羅, 睇下佢超過個數.
     
    不過針唔吉到肉就唔知痛嘅!!
    [版主回覆10/18/2008 22:15:00]有寫明十件以下,不過就算多過十件,收銀員都照做。

    回覆刪除