2008年10月10日 星期五

Isis' Law



不知甚麼時候開始,可能是這一兩年,朱古力越來越高純度,學黃金似的 ─ 999純金系列……

可惜,純可可的朱古力不像純黃金那麼受人愛戴,我甚至聽過有人說高純度朱古力「極難食」,而我也認為是,所以一直沒有買過。

自從入秋後,想食朱古力,突然想到不如試一下高純度朱古力有多難食,於是每次逛超級市場,都會落足眼力。

事情就是這樣莫名奇妙,不想買時到處都見到,想買時到處都找不到。於是就懷疑自己會不會是老人癡呆,又或者思覺失調;從前見到的其實只是自己幻想出來的。非常沮喪時,見到一盒85%也買下來。



更莫名奇妙的是,買了85%後,99%就出現了,而且是到處都見得到。




經常是這樣,買了件小用具回家,要用時,連床底下都不放過了;依然找不到,於是,以為是自己記錯,再去買一個回來,當新的剛進家門,舊的就會出現,而且就在當眼處,我不得不懷疑家裏是否「有隻嘢」跟我玩遊戲。

還有這樣的情況,巴士1號和巴士2號都可以到達目的地,但1號比較省時就腳,於是選擇排隊等1號,但來了兩架2號還不見1號,第三架2號來時當然要跑過去上車了,就在開車時見到1號駛來。

超級市場排隊付款也是這樣,左行右行,選一條最短的排,輪到我時就會壞機。

或者有人會說:看開點,這是永恆不變的Murphy's Law。我看不開的是,叫甚麼Murphy's Law,以後改叫Isis' Law啦!



10 則留言:

  1. 成日都係咁架啦, 要咩冇咩嘛.
    [版主回覆10/11/2008 00:58:00]又唔算要咩冇咩,不過好似被鬼玩咁啫。

    回覆刪除
  2. Oh, this is very helpful to me!   1. I love dark chocalate and it is good for health.  2. I need to apply Murphy's Law or Isis' Law every single day. Thank you Isis for this posting & for your law.
    [版主回覆10/11/2008 01:09:00]我都鍾意食 dark chocolate ,不過就第一次食 99% , 我又覺得幾啱食喎,唔好趙, dap 吓 dap 吓又幾好食喎。
    至於 Isis' Law ,不要也罷。

    回覆刪除
  3. Murphy's Law says "anything that COULD go wrong WILL go wrong". 
     
    Speaking of chocolate, the dark ones are supposedly healthier than the lighter ones.
    [版主回覆10/11/2008 22:17:00]怪不得我這麼健康,我愛吃 dark chocolate 。

    回覆刪除
  4. 我的理解是一個字, '邪'!
    其實Isis' Law o係每一個人都會發生, 因為我地通常都係記著d唔好既野, 其實好多野都係50/50%.
    [版主回覆10/11/2008 22:18:00]唉,真係邪過東邪黃藥師, ……要搵 吓 蘇師傅!

    回覆刪除
  5. 咪係囉.  不過話時話, 99% 好苦架喎.
    [版主回覆10/11/2008 22:19:00]又唔苦喎,不過呢隻 99% 係要嚟 dap 架,唔係 chew 架。

    回覆刪除
  6. I do not like dark chocolate..I like choco with nuts...I gave G chocolate for his 40th B'day.

    回覆刪除
  7. dap 都苦架. 
    [版主回覆10/13/2008 12:43:00]絕對 唔係!不過 咁,如果你平時連咖啡都覺得難入口,可能會覺得係囉,你不如 試 吓 咪知囉。

    回覆刪除
  8. 在你posted的這天,無獨有偶我也買了相同的Lindt 85% dark chocolate .
    [版主回覆10/13/2008 12:48:00]靜靜話你知,我打算整朱古力布甸 ─ 如果買到魚膠粉之後 仲未食 晒 嘅話。

    回覆刪除
  9. 我鍾意食黑朱古力....仲係好愛! 不過99%是要慢慢食. 我的詞氣係未好似專家呢?  第一次食99%, 嘩好苦呀, 但慢慢dap下又可以喎!
     
    [版主回覆10/14/2008 15:56:00]99% 越食越鍾意,我宜家 dap 住打回覆架。

    回覆刪除
  10. 睇完你個回應, 攪我都想dap番塊黑朱古力添!!

    回覆刪除