2011年2月23日 星期三

江順河鮮



江順河鮮 @ 尖沙咀 (04-12-10)



一列落地玻璃,可觀賞海景,不過如果坐在座位上,看到的只是鏡。



天花燈是一隻帆船,枱面玻璃也是一隻帆船,專做遊客?



紅燒竹笙雞絲生翅


順德了能三太公(釀青椒,鯪魚球,煎釀耦餠)


碧綠雜菌炒蝦球


秘製雀山蝦醬骨


拍蒜豉汁蒸野生馬面骨魚


翡翠金錢扣玉掌


金牌銅盆污糟雞


魚滑浸田園青蔬


江順招牌炒飯


羊城美點


合時生果


最先上枱的竹笙雞絲翅陣陣清潔劑味。換過甚麼魚茸羮,不覺得有多少魚茸,只吃到豆腐。



馬面骨魚看來像鱔,比鱔還要好吃,亦沒有鱔的多骨。大家圍着這條魚試圖找出十個與鱔不同之處。


甜品又要拿來研究,因為少見,都不知道是甚麼冬冬。這個有椰絲……這個似核桃酥……這個似老婆病,研究一番後,結論是不甚了了。


這裏的waitress大部分都講半鹹淡廣東話,無論落單改單詢問,她們都會問非所答,或索性不理睬你,每次就算芝麻綠豆事最後也要勞駕經理來幫忙。



7 則留言:

  1. 除左你講果個翅, 其他的賣相都好吸引 wor ...
    [版主回覆02/23/2011 23:51:00]不算出色,但都 ok 嘅。

    回覆刪除
  2. by looking at the decorations and settings, this palce is pretty high class, so why are the waters 講半鹹淡廣東話,無論落單改單詢問?  That type of service will ruin the restaurant!
    [版主回覆02/23/2011 23:53:00]香港而家好多食店嘅店員都係講半鹹淡廣東話,有啲甚至經理都係,尤其是中式酒樓或者茶餐廳。至於服務態度,就要睇高層點教。

    回覆刪除
  3. Everything looks super yummmmmmmmy bor
    [版主回覆02/23/2011 23:54:00]super 唔講得,普普通通啦。

    回覆刪除
  4. Reference your last paragraph, I hope things will improve with the upcoming implementation of the $28 minimum wage. 
    [版主回覆02/24/2011 13:52:00]唔關 minimum wage 事,係管理問題。有種人踢一踢郁一郁,你唔踢佢佢就當唔駛做。香港有啲食肆請人做嘢冇訓練過就叫人出場做嘢,叫人哋見到乜就做乜,有啲人就會理解成咁即係見唔到就唔駛做啦。

    回覆刪除
  5. 我意思係迫住高啲人工就希望有多啲有 common sense ( 基本理智?) 嘅人做.   我覺得 " 問非所答,或索性不理睬你"   唔係訓練問題,而係 基本理智 問題, no?
    [版主回覆02/24/2011 22:57:00]我就唔覺得 $28 會吸引到多啲有 common sense 嘅人去做 waitress ,因為有 common sense 嘅人係好少,所以如果撞到個有 common sense 嘅員工係應該升職加薪留住佢嘅,不過,弊在有時候做到老闆或者經理,都唔見得有 common sense 呢,咁點會請個有 common sense 嘅員工,唔驚食咗佢間舖搶咗佢個位咩。

    回覆刪除
  6. 哎呀,希望你錯啦,唔係香港 Motorola...
    [版主回覆02/24/2011 23:16:00]你快啲睇埋我新出嗰篇 blog 啦,香港 Motorola 有乜出奇?

    回覆刪除
  7. 去過這家飲茶,可以唔使去多次。
    [版主回覆02/26/2011 16:06:00]唔去冇損失。

    回覆刪除