2011年2月28日 星期一

海鮮站



海鮮站 @ 尖東 (07-12-10)



很久沒有去過海鮮站了,因為經常爆滿,要預先訂位,但很多時候我不能掌握吃飯時間,所以要訂位的餐廳甚少去。



蒜蓉包(送)



麵包蟹


我總覺得那隻蟹在「怒睥」我,一定是怪我把它吃進肚裏,阿彌陀佛。



非常多膏,差不多有一飯碗之多,我吃了大半,因為有人怕死,說很高膽固醇。但這個麵包蟹不是我點的,而我又不想浪費食物……




琵琶蝦



白酒煮藍貝


我初時還以為是baby blue,非常雀躍,上枱時發覺是大大隻…殼…的青口,有小小失落。



蒜蓉薯蓉焗蠔




海鮮湯飯



老闆娘說隔鄰幾家店舖都因業主大幅加租搬走,他們的租約快滿,也可能要搬走。唉!


10 則留言:

  1. 除咗蠔,我通通同你煞晒
    [版主回覆03/01/2011 14:05:00]你咁擦得架?

    回覆刪除
  2. 張相橙色嗰啲係咪 膏 呀...
    [版主回覆03/01/2011 14:05:00]係呀,側邊白色膜下面都係,成碗飯咁多。

    回覆刪除
  3. 我就想問你 側邊白色膜下面啲, 好似唔同樣,唔同味.  都 係 膏...
    [版主回覆03/01/2011 14:22:00]白色膜下面啲膏都係橙色架,塞到滿滿,早知我撕開塊膜先影相啦。

    回覆刪除
  4. 或者我應話 白色膜 後面,唔係橙色,但好鬼 rich 嘅,係乜?
    [版主回覆03/01/2011 21:23:00]近蟹嘴附近嗰堆係胃,唔食得架。
    層好似蛋白嘅嘢呢,問過好多人都答唔到我,剩係叫我唔好食,但我覺得係蛋白質,因為好多種海產煮熟咗都會有,我覺得係食得嘅。

    回覆刪除
  5. 海鮮站, good food and good price. I like it!!!
    [版主回覆03/02/2011 13:58:00]係呀,都幾鍾意去食架,不過要訂咗位先,對我嚟講就麻煩少少。

    回覆刪除
  6. Good seafood choices. The crab looks very nice!!
    [版主回覆03/02/2011 14:01:00]唔怕膽固醇一定鍾意,啲蟹膏多到成碗飯咁。

    回覆刪除
  7. 係吖係吖, 就係好似蛋白嗰啲,我覺得好鬼好食,好 rich.
    [版主回覆03/02/2011 14:01:00]就當蛋白食囉。

    回覆刪除
  8. 除咗間舖爆滿...我諗妳個肚都爆滿........
    [版主回覆03/02/2011 14:01:00]食完蟹膏都飽飽啦。

    回覆刪除
  9. 都諗起好耐未去過.. 好想食!
    不過個青口真係.... 失望!
    [版主回覆03/02/2011 14:01:00]想食就去啦,要訂咗位先喎。

    回覆刪除
  10. 慕名而去過一次, 蒜蓉薯蓉焗蠔也試過,但覺得上面那些那白色一撇,無味道。
    [版主回覆03/05/2011 01:11:00]佢啲熱嘢唔係幾得,都係凍蝦凍蟹好食啲。

    回覆刪除