2011年2月15日 星期二

太平山餐廳



太平山餐廳 @ 山頂 (13-02-11)


之前大家約好,假期最後一天,齊齊上山頂行大運,但早上起床後,發現窗外矇查查,似乎會下雨。


九點多到達,朋友還沒到,以為先在山頂廣場逛一會,但除了Delifrance,其他店舖都沒有開門。走出去拍拍照殺時間,非常大風,又得撤退回室內。



朋友到齊後,一起去山頂餐廳食早餐,是第一枱客。







早餐有廣式英式,各適其式。









早餐未食完就已經下雨,一直下個不停,我們一直等停雨,最後決定下山去也。


山長水遠上到山頂,食完早餐又要落山,也算是行了大運,運吉的運!


6 則留言:

  1. 估唔到山頂餐廳都有早餐食喎,我仲以為佢開好晏添 ~
    [版主回覆02/16/2011 00:12:00]其實當時山頂已經有好多鬼佬遊客,係山頂廣場依然黑媽媽唔營業咋。

    回覆刪除
  2. yummy and woth visiting?
    [版主回覆02/16/2011 00:12:00]個早餐都 ok 嘅,但要百幾蚊就唔 ok 喇。

    回覆刪除
  3. 五星下的三星2011年2月16日 清晨5:31

    百幾蚊個早餐? 有乜食?我一向都感覺到那一間餐廳唔係人咁品,估唔到咁……高貴。
    [版主回覆02/17/2011 16:26:00]有乜食?張相睇晒喇!
    間唔中要帶我老公去吓喱啲地方,激發佢嘅上進心嘛。

    回覆刪除
  4. 山頂果間泰國菜都幾好食架, 下次試吓~~
    [版主回覆02/17/2011 16:26:00]好,多謝推介。

    回覆刪除
  5. Very nice breakfast...a little small in portion though...
    [版主回覆02/17/2011 16:27:00]small portion 啱我嘛,中式早餐碟炒麵好大碟架,應該啱你。

    回覆刪除
  6. 早餐開到幾點呀?
    我都好耐冇食過大班早餐...
    [版主回覆02/19/2011 14:37:00]我冇留意早餐開到幾點,不過有啲地方星期日會提供 all-day breakfast ,你想食都唔難。

    回覆刪除