2011年2月11日 星期五

華南冰室



華南冰室 @ 深水埗 (11-02-11)


初七人日,眾人生日,但不是紅色日子。市面上還有多少店舖仍在休業呢?暫時我見過最長的是「初十六啟市」。


抱着博一博的心態去深水埗,結果看到新香園還未啟市。



還有甚麼地方已經開市呢?在街上浪盪之際,見到一堆人圍攏,發生了甚麼事呢?我是問我老公,旁邊的人搭嘴說是食環處職員打阿伯。



連街市樓上熟食檔都巡視過了,也是未啟市。正在徬徨何去何從,看到對面的華南冰室。



招牌上的字從右至左,就知道是那一個年代開業,再看玻璃櫃裏的糕餅,就知道麵包師傅的年紀。



推門內進,由企堂到茶客全都是銀髮族,真是千載難逢的機會,我竟是全場年紀最小的一個。









叉蛋治+菠蘿油+蛋糕+奶茶x2=$39.50。便宜過大XX,好食過大XX。其實我真的很不願意見到,舊區重建變成一座座屋苑,倒模的商場,一家又一家的大XX、美X、麥XX。


5 則留言:

  1. 叉蛋治未食過喎?
    [版主回覆02/12/2011 20:57:00]通常食餐蛋治?

    回覆刪除
  2. Good place for some great breakfast!
    [版主回覆02/14/2011 00:09:00]新年好多餐廳酒樓都爆晒棚,舊區茶餐廳又唔開,真係搵食艱難。

    回覆刪除
  3. 聽說今年最好的開市日居然是過了初十!大概因為唔憂做,所以大家都願意選擇多休息幾天啦。反正有大XX,美X 等年終無休。
    [版主回覆02/14/2011 00:09:00]其實而家好多餐廳酒樓百貨公司年初一都會開門營業,但擠擁到瘋癲。反而老店會休息十日八日,可能係自置物業,唔駛咁博。

    回覆刪除
  4. 可能我冇乜冒險精神,有時大XX或美X等有一個好處,未行入去已經心裡有數,睇完是日餐牌唔啱又可以行番出去,唔會尷尬,所以有時都幫我唔少。特別係到一些言語不通的地方,麥XX及雞叔叔等都係我的救命地方,因為有圖片兼有概念,唔會大鄉里唔識點叫。  
    [版主回覆02/14/2011 00:10:00]但我覺得大 XX 同美 X 超搵笨,嗰啲所謂火腿通粉得兩條火腿絲,所以早餐同下午茶我鍾意幫襯茶餐廳多啲,當然,茶餐廳都有高有低嘅。

    回覆刪除
  5. 宜家要舊區先有所謂的冰室、士多了
    [版主回覆02/15/2011 14:19:00]深水埗而家好多舊樓比人收購重建,冰室、士多、雜貨店只會越嚟越少,趁仲有要去多啲。

    回覆刪除