2011年2月2日 星期三

朱古力



chocolate @ 海港城 (01-02-11)


紐約自由女神、巴黎凱旋門、雪尼歌劇院、萬里長城、泰姬陵……





















全部都是chocolate。除了white chocolate,還有dark chocolate與milk chocolate。







展覽室內的chocolate都是藝術品,不准食,不准摸。商場內的塑膠chocolate則可隨便摸,甚至可以坐。









更有各牌子chocolate攤位擺陣,我已經為促進香港繁榮出了一分力了。愛吃chocolate的人就不要錯過了,至到20號,初一也照常營業。






9 則留言:

  1. 祝 Isis 一家 ...
     
    [版主回覆02/07/2011 14:42:00]恭喜發財!

    回覆刪除
  2. 朱古力我最愛
    [版主回覆02/07/2011 14:52:00]我好鍾意食朱古力架,所以都入咗貨喇。

    回覆刪除
  3. 我覺得嗰款「萬里長城」唔係太特別啫
    [版主回覆02/07/2011 14:54:00]比隡斜塔點睇呢?

    回覆刪除
  4. 哇,啲白朱古力整得好靚呀,謝謝分享.順祝免年進步,心想事成.
    [版主回覆02/07/2011 14:54:00]恭喜發財!
    我都係第一次睇朱古力雕咋。

    回覆刪除
  5. That is a nice expedition of Chocolate!!

    回覆刪除
  6. That is a nice expedition of Chocolate!!
    [版主回覆02/07/2011 14:54:00]仲有朱古力十三么我冇影到。

    回覆刪除
  7. That is a nice expedition of Chocolate!!

    回覆刪除
  8. 誤打誤撞去咗o個度睇. 你d 相靚過實物.
    [版主回覆02/12/2011 20:54:00]唔係掛?係咪被人摸蝕晒呀?我嗰日就見到有個同胞細路個個展品都去摸一餐。

    回覆刪除
  9. 這個展覽很受歡迎啊!好多博友都有報導!
    [版主回覆02/14/2011 00:11:00]朱古力攤位受我歡迎多啲,我又要再去喇。

    回覆刪除