2011年2月17日 星期四

九大社團










請問,有冇blog友住大埔,有冇人話我知九大社團係邊九大呢?



如果唔方便,可以C人回應,我最多唔話比人知係你洩露社團機密囉。

















5 則留言:

  1. Let me find out from my HK police friends............
    [版主回覆02/19/2011 14:21:00]我驚你啲 friends 都唔知喎。

    回覆刪除
  2. 咁明目張膽 !
    [版主回覆02/19/2011 14:21:00]我本來想跟指示去睇吓,我老公叫我唔好咁多事喎。

    回覆刪除
  3. 九大社團食九大簋-我成同去大埔都唔知有單咁嘅事...........
    [版主回覆02/19/2011 14:27:00]香港人特性,貼咗喺街度嘅嘢就唔會去搣番落嚟,你下次去大埔留意吓,可能仲貼喺度架,照片拍攝日期係 2 月 16 號。

    回覆刪除

  4. 既然冇人報料,我唯有自己去查啦。用 google 打入「九大社團」四個字,第一項出現就係文匯報。
     
    據 2 月 11 號文匯報所講:
    由新界社團聯會、香港新界工商業總會、香港婦聯、香港新界區原區事顧問協會、香港漁民團體聯會、新界總商會、新界潮人總會、新界校長會、新界青年聯會合辦的「新界九大社團辛卯年新春團拜」昨日假大埔新達廣場潮江春酒樓舉行。
    中聯辦主任……等一行蒞臨向社團領袖拜年。逾 500 名來賓參加團拜活動……
    席間,中聯辦副主任周俊明帶領祝酒,並提議全體來賓共同為祖國的繁榮穩定、香港社會的和諧發展、九大社團會務蒸蒸日上乾杯。
     
    大家諗多咗喇!
     

    回覆刪除
  5. 文匯報, 中聯辦, 和諧...
     
    唔使問阿貴都係共狗節目啦...
    [版主回覆02/23/2011 23:45:00]社團好愛國架嘛。

    回覆刪除