2010年10月3日 星期日

發達有路



流香紳漏報資料?流香紳正職是炒樓摩貨?


漏報只是芝麻綠豆小事?煲呔急得要馬上出面包攬上身?


早在盤古初開時候,鷹官要發展西北邊陲,無法與土著生蕃溝通,多得流香紳遊走鷹官及香民中間疏導,勞心勞力密密交收農地魚塘。今日,西北香民不再耕田,不再養魚,毀樹拆村填塘,全部高樓大廈,昌盛繁榮,全賴有流香紳。


流香紳從前積下的福,今天飛黃騰達有如其名,fat到襪都着唔到。


爭崩頭入垃圾會,死攬着功能組別異形不放,當然不是為了服務屎民,誰不想他朝一樣可以fat到襪都着唔到!



3 則留言:

  1. 五星下的三星2010年10月4日 下午3:32

    垃圾會都唔夠痕症會咁好搵,因為垃圾會一言一行畀人攝晒人鏡,痕症會冇王管,呢頭講完咩秘密,轉頭掠完油水先再講。
    [版主回覆10/04/2010 18:36:00]流香紳點樣飛黃騰達我幾十年前已經聽聞,我一直以為係街知巷聞嘅事跡,直至有新聞紙爆出咗漏報,有屎民先至驚覺原來入咗會咁好福利。
    我真係好奇怪點解到而家先有記者查到,仲係日月報唔係生果報,唔通生果報剩係掛住做lee+x,冇位做其他人。

    回覆刪除
  2. politicians! they are all similar!!!
    [版主回覆10/05/2010 14:32:00]烏煙瘴氣,污糟邋遢。

    回覆刪除
  3. 厚顏的人, 非我族類可以理解.
    香港, 冇希望架啦!

    回覆刪除