2010年10月20日 星期三

太爺雞



太爺雞 @ 筲箕灣東大街 (23-09-10)


某天在大角嘴的太爺雞食午飯,店內餐牌上寫着總店在筲箕灣東大街。筲箕灣東大街去過無數次,我怎麼不覺得有太爺雞。

傻得竟然專程去筲箕灣東大街找太爺雞,又竟然真的有,而且大大個招牌。




走進內裏一看,雖然裝修簡單得似茶餐廳,但明顯是新開張。

龍利葉豬肺湯 & 螺頭雞腳湯

   


太爺雞半隻

太爺雞其實是豉油雞,雞肉算嫩滑,不過豉油汁很鹹,雞本身已經夠味,不必沾豉油汁。


椒鹽豆腐


味精多得可以改名雪山豆腐。


回家上網一查,總店是新搬的。


7 則留言:

  1. But the rest of the food looking good!!
    [版主回覆10/20/2010 18:36:00]隻雞一樣好味精架。

    回覆刪除
  2. Wow, look at the MSG!!  I will be afraid to eat that...Bad for my blood pressure la!!
    [版主回覆10/20/2010 18:34:00]出街食飯,難免食到味精,但喱碟味精豆腐就真係好得人驚。

    回覆刪除
  3. 嘩!多味精?即係又唔健康,又對高血壓唔好啦…… 重諗住算近,幾時走去見識下。
    [版主回覆10/20/2010 18:37:00]出街食飯預咗食味精,但落味精落到咁狼,除咗喱間太爺雞,仲有嗰間傳媒吹捧嘅中環名店蛇王芬。

    回覆刪除
  4. 恐怖到............................ .
    [版主回覆10/20/2010 18:37:00]唔通味精平。

    回覆刪除
  5. 個豆腐真係好恐怖

    回覆刪除
  6. I'll have to tell my mom not to go to that place... as we live close to Shaukeiwan! lol

    回覆刪除
  7. 雪山豆腐 - 好名!

    回覆刪除