2010年10月12日 星期二

街市



街市都有個怪現象,包括政府的街市及地舖,舖內的地方空空蕩蕩,甚至用來擺放馬閘,賣的東西卻放在舖外的行人通道上。政府街市的通道給阻得只容一個人走過,如果有人正站着買魚,整條通道就給他塞住。街舖貨品堆在行人道上,馬路兩旁又泊滿車,行人只好將馬路中央當行人路,車又給行人塞住,不停boot~boot~boot。


我試過買餸時找個好相與的檔主,說東講西的借意問她為甚麼貨物不擺在檔內,她說放在裏面就不會有人買。有個朋友父母以前曾經在街市賣雜貨,我問朋友以為她會知道,她說檔檔都是這樣,有甚麼好奇怪的。我早知道檔檔都是這樣,奇就奇在為甚麼檔檔都要這樣做嘛。


既然沒有人可以給我答案,我只好自己推測。當初,應該是其中一檔帶頭,用貨品截住路人,搶路人視線把顧客留下,其他人見到相習成風。付200呎租金,實用面積400呎,何等化算,最重要是得到政府的隻眼開隻眼閉,應該說是雙眼閉吧。


為甚麼政府不理呢,我想是因為沒有人投訴,又或者是一年得一兩宗投訴,以政府的處事態度,如果沒有一年三五千宗,或者搞到上報紙頭版,他們是不會主動管理的,雖然管理是他們的份內事。


那麼說,99.99%的香港人都不介意?



5 則留言:

  1. 如果真係咁阻街,照計總會有一d人出聲,不過我諗就算同區議員,政府部門講都冇用,真係要有效都係同傳媒講,等佢地做番個星期幾檔案,可能重有效。
    [版主回覆10/13/2010 13:06:00]我問過啲朋友,區區啲街市都係咁上下,所以有人情願去超市買餸。但我見到大埔街市好好多喎,都怕者係數一數二靚街市,咁即係選擇性管理啫。

    回覆刪除
  2. hmmm...
    [版主回覆10/13/2010 13:06:00]唔明定唔同意?

    回覆刪除
  3. Follow the leader!!! just a game humans play!!
    [版主回覆10/13/2010 13:07:00]亂係因為冇人理,冇人理係因為冇人投訴,冇人投訴係因為個個都認為 ─ 街市係咁架啦。

    回覆刪除
  4. neither, i am still pondering...
    [版主回覆10/13/2010 13:48:00]
    你仲要 pondering 幾耐呀?

    回覆刪除
  5. 元朗的大橋街市都OK, 價格比另一個合益街市稍貴, 不過佢哋有service, 我試過買條新鮮淮山, 檔主同我切埋皮切埋件不特止, 重幫我放D水去個袋度保持新鮮, 真係冇得頂!
    [版主回覆10/13/2010 17:43:00]而家啲街市要做多好多嘢架,賣豬肺要洗埋,買條魚都要起埋骨切片,只係驚洗得唔乾淨咋。

    回覆刪除