2010年6月12日 星期六

The Luxe Manor



寫blog三年,第一次上鎖。如果可以一了百了,話唔埋從此上鎖。

以前影落嘅一啲相,收埋床下底好耐。家陣,我決定豁出去喇。

話說……long long time ago……一班人相約去嗰間傳聞好靚嘅公館。

一入門口就睇到「靚」!


   


呢度就係我地享用午餐嘅地方。

   





大家好開心咁喺度一邊食,一邊講吓天文地理。









食完飯可以落樓下飲杯嘢架。











如果有國家機密要洩露嘅,就各自行去不同角落;繼續摸住酒杯底密密斟囉。







  


仲可以關埋門喺度公投,或者普選都得。

  


飲飽食醉想休息吓,大把地方啦!



   


喱間房啱唔啱啫? 仲有個可以瞓兩個人嘅水力按摩浴缸添架!喺度起錨又好,起義又好,作反又好,革命又好,隨得你啦!

   


喱間房就機關重重,有人話係重金禮聘收咗山嘅黑玫瑰佈置架喎。



  


如果日日比「起錨」同「超錯」嘈到心火盛呢,就不妨揀喱間房冷靜吓喇,乜都係冰做架。瞓完寒冰床再練埋玉女心經,行出去又可以同「起錨」或者「超錯」鬥大聲咯。







想去喱間咁瑰麗嘅公館都好方便容易架咋,去尖沙咀行入金巴利道,就會見到《帝樂文娜公館》。


13 則留言:

  1. 好靚同好好好特別呀﹗我好鐘意個吧﹌
    [版主回覆06/14/2010 18:42:00]你下次返香港時可以去吓囉。

    回覆刪除
  2. Wow 好grand arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    [版主回覆06/14/2010 18:42:00]係呀,每個角落都好靚架。

    回覆刪除
  3. I definitely will check that out next time in HK...if they are still open.
    [版主回覆06/15/2010 18:49:00]哈哈,佢哋日日都等你呀!

    回覆刪除
  4. I get this sense of d éjà vu here....
    [版主回覆06/15/2010 18:51:00]你搞咩寫法文呀?你都知道我讀書少唔識字架啦,好彩我識上網查字啫。你覺得似曾相識?你應該搵阿 Pet 幫吓你喇!

    回覆刪除
  5. 法乜鬼野文丫, 哩個字幾百年前係法文,今時今日算係國際文喇 !   
    英文都冇此字,所以我寫唔出...
    [版主回覆06/15/2010 23:29:00]哈哈,國際文?我更加唔識啦!

    回覆刪除
  6. 嘩... 好鬼靚!
    我頭先八卦想去睇下幾多錢, 點知好耐都book 唔到房!!
    [版主回覆06/15/2010 23:30:00]我頭先試過,訂到喎。原價一萬, package $3800 ,我揀閒日。

    回覆刪除
  7. 好靚 wor ...
    [版主回覆06/17/2010 13:37:00](Empty)

    回覆刪除
  8. 係喎, 我再試過, 又得喎!
    等今次大旅行完後, 儲錢, plan 去見識下先.
    [版主回覆06/17/2010 13:37:00](Empty)

    回覆刪除
  9. 國際文你梗係識啦,我意思係指嗰啲非英文但可以喺英文字典搵到嗰啲

    回覆刪除
  10. Ketchup is also 國際文.
    [版主回覆06/17/2010 13:45:00]仲有 wok !
    諗諗吓,其實我都識少少法文: soufflé 、 crème brûlée 、 foie gras 。係咁多咋!

    回覆刪除
  11. 嘩!真是珍藏咯!原來已經兩年多!
    好喜歡你形容粉紅圓床那一段!他們酒店的市場部應該用你的Slogan!
    [版主回覆06/17/2010 13:46:00]年多啫!
     
    我應該早啲出?

    回覆刪除
  12. Buffét is also French

    回覆刪除
  13. 仍然回味這一次, 我們一班人去開房是也 ! 你上咗鎖之後, 終於可以用公開回應喇 !!
    [版主回覆06/18/2010 00:51:00]咁我地幾時再開……枱食飯呀?

    回覆刪除