2010年6月18日 星期五

多謝支持環保



今天去買麵包,看見有一款方包,買兩包便宜一元。


這家麵包店,方包有兩款包裝,四片及八片。八片賣$14,四片賣$7,兩包四片賣$13。會有人買$14嗎?


我付款後,店員問我要不要膠袋,我說不要了,她說了一句多謝支持環保。


5 則留言:

  1. somebody didn't think things thru...
    [版主回覆06/18/2010 17:37:00]一包八片賣 $13 比較合理。

    回覆刪除
  2. 五星下的三星2010年6月18日 清晨6:21

    但係買兩包4片的,就要用兩個包裝袋,都係唔夠環保喎。
    [版主回覆06/18/2010 17:37:00]想做環保人士,就要買 $14 。唔知點解我哋嘅社會普遍認為環保成本應該要由消費者負責呢?簡單嚟講,消費就最唔環保,經濟蕭條就最環保。

    回覆刪除
  3. I am puzzled!! It doesn't make sense but I guess that's anotherway to make people buy 2 bags.....
    [版主回覆06/19/2010 00:15:00]喱間麵包店每日都會輪流推出買兩份減$,不過這次有點多餘。

    回覆刪除
  4.  我也多謝你 多謝支持環保
    [版主回覆07/30/2010 16:13:00]其實… …我不太環保的。

    回覆刪除
  5. 其實… 我唔買0野時才 環保

    回覆刪除