2010年6月7日 星期一

奶茶王



大發餐廳開心菜館 @ 洪水橋




名字好奇怪,似是兩家食肆,其實只是一家街坊茶餐廳。如果不是得了個奶茶比賽冠軍上了報紙頭條,絕對不會留意到洪水橋有這家茶餐廳。



現在很多茶餐廳都用了劃一的「黑白」茶杯,大發就更多元化,除了「黑白」,還有「捷榮」及「Lipton」,更有傳統大排檔的玻璃杯。





嚐過奶茶,很正常一般的奶茶,喝不出冠軍的味道。還是坊間太多劣質奶茶,正常的就已是出類拔萃。

麵包用得比一般茶餐廳講究。







蒜蓉包用排包。黑椒洋蔥豬扒包、沙爹牛肉包用法包。包固然大大個,餡料也很豐富,沒有「搵笨」。即叫即做,上枱時熱辣辣。


以位於洪水橋的街坊茶餐廳來說,單看餐牌,可能會覺得貴了一丁點,下午茶餐也要三十,不過份量足,而且上過報紙頭條嘛!


7 則留言:

  1. Seeing(Trying) is believing! Now that you tried it...what do you think?  Back a second time around?
    [版主回覆06/08/2010 15:53:00]其實間茶餐廳 ok ,奶茶都 ok ,只係我飲唔出點樣冠軍。

    回覆刪除
  2. 這一家可就是上次特首想去,又去不到的那個奶茶王?
    [版主回覆06/08/2010 15:53:00]係呀,我都係慕名而去。

    回覆刪除
  3. 黑椒洋蔥豬扒包我呢度都有得食呀﹗ 好味架﹗不過如果燒乾左我就唔鐘意喇﹌
    [版主回覆06/08/2010 15:54:00]我覺得茶餐廳食物用黑椒係最適當,因為通常都係急凍嘢嚟,用黑椒惹味好多。

    回覆刪除
  4. 有冇搵埋大班呀...
    [版主回覆06/08/2010 15:57:00]我去親都係星期日,係大班嘅幸福 family day ,佢鬼睬我咩!約大班飲奶茶,要星期一至五嘅三點三至得架!

    回覆刪除
  5. 聽講沖茶果位師傅拎完獎就俾人撬咗過澳門喎.......
    我覺得好多飲食雜誌吹噓D食肆點好點好....好多試過都係不礙如是 !
    [版主回覆06/08/2010 15:57:00]我見到同海報上面奶茶王一樣樣嘅男人喺水吧度喎。

    回覆刪除
  6. 不如你下次去元朗詐帝走失路,睇吓佢睬唔睬...
    [版主回覆06/08/2010 16:33:00]如果佢真係唔睬我,我咪好瘀囉!

    回覆刪除
  7. Well, at least they're paying attention to the details about bread
    [版主回覆06/09/2010 23:14:00]佢哋嘅奶茶都冇乜問題,只係我飲唔出點解冠軍啫。

    回覆刪除