2010年6月14日 星期一

中國羣眾



上海世博新聞不斷,各展覽館有甚麼看?印象模糊。其實可能上海世博旨在向全世界展覽中國人。


間中上大陸旅遊的人,可能會很驚異,怎會有人不要命的去搶一張票,又公安怎會肯讓刁民漁肉。不過如果一天到晚跑慣大江南北的人來說,這些只算是「碎料」。


十多廿年前,朋友的老闆與人合股在廣東省新市鎮開百貨公司,請來當時紅透華人社會的天王去剪綵。


開幕儀式下午三點鐘,朋友朝早到場幫忙打點。路過街坊紛紛駐足圍觀,有人牽着一頭牛,有人坐着拖拉機,有人左手提着一隻雞右手提着一斤菜。當年還不是家家戶戶有電視,有些鄉下人根本不認識天王,但聽見是香港來的明星,也就留下來等看明星。


越聚越多人,百貨公司門前的空地及馬路都塞滿人,阻礙了交通。終於,公安來了。


公安呼喝驅散人羣,但沒有人眼裏有公安,像給點了穴似的,直瞪瞪的望着給天王剪綵的嘉賓台上。公安於是扯頭髮抽衣領,逐一將他們扔出人羣,他們卻又跑回來。公安已經拳打腳踢了,他們依然眼裏只有嘉賓台,原封不動。公安解下腰間皮帶,見人就鞭,鞭鞭都是迎臉抽下去的,各人頭破血流。不過人羣沒有閃避,他們依然是瞪着嘉賓台,他們似乎沒有痛的感覺,也無懼身體淌血,眼裏面、心裏頭就只有嘉賓台。


台上的工作人員看見台下面一羣喪屍,固然驚恐,但見公安個個滿面通紅,打得興起,怕這樣搞下去,會出動機關槍坦克車,商議不如請示老闆取消典禮撤離現場。


來不及請示,公安已走到台上,拿起桌椅砸向人羣,力竭聲嘶,狀態瘋顛。台上各人嚇得落荒而逃返回酒店。


那一羣喪屍最後怎樣,沒有人知道,起碼報紙不見有報導。


朋友事後一直有個疑問,在大陸,要不流血驅散人羣,有甚麼方法。




10 則留言:

  1. One of these day they will have the solution!!!
    [版主回覆06/15/2010 18:57:00]到今日,大家都仲係話好難管理中國人。

    回覆刪除
  2. 共產開既﹐好難唔用共產方法管理既﹌
    [版主回覆06/15/2010 18:59:00]弊在共產方法都管理唔到呢。

    回覆刪除
  3. So this happened in the 1980s?
    [版主回覆06/15/2010 18:59:00]係九十年代。

    回覆刪除
  4. 五星下的三星2010年6月15日 晚上8:18

    中國人個個都有義和團精神,諗住刀槍不入,唔知死字點寫。 所以有時見d執法者拳打腳踢又好似無可厚非,因為內地除左貪污的公安外,亦同時有大量刁民。
    [版主回覆06/16/2010 00:03:00]喺大陸,有權有勢有錢嘅就可以通行無阻打橫行,冇權冇勢冇錢嘅就只可以「刁」囉。

    回覆刪除
  5. 依家身為中國人, 是一件十分思覺失調的事. 有時會為了身為中國人而驕傲, 有時又會為了呢個身份而羞家.
    講到尾, o係中國, 錢可以俾到尊嚴人囉...
    有時跟國內同胞們講一些所謂道德良心, 或者講以上這一單"個別"事件, 佢地會話: 嘩國內發展得好好呀, 每年gdp 幾多呀... 我地依家o既日子好過以前好多啦....
    無語.
    附: 我覺得假如上咗鎖, yahoo 可以唔使人再輸入呢個乜鬼驗證碼囉.. 麻鬼煩!!! d人o既腦係咪生係pat pat 度架?
    附2: 好彩copy 咗啫!!!
    [版主回覆06/16/2010 00:09:00]喺大陸有錢就可以打橫行,佢哋以為行出大陸都可以咁樣。冇錢嘅就以為人哋睇佢哋唔起係因為佢哋冇錢啫。佢哋從來都唔會檢討吓佢哋嘅言行舉止見唔見得人。
     
    我直頭覺得 yahoo 冇人返工添呀。
    我好少打錯驗証碼,不過我都會先喺 WORD 度打咗先,因為時間隔得太耐,個驗証碼點打都會錯。

    回覆刪除
  6. 五星下的三星2010年6月16日 凌晨4:50

    Yahoo驗証碼有時限,但係我發現如果時間太耐時可以先按下「更換圖片」,新畀的驗証碼又會有效。(早排好似唔得,但係近日又work)
    [版主回覆06/16/2010 21:27:00]我通常都係重新 click 一下個 blog ,咁樣保險啲。

    回覆刪除
  7. 十多廿年前都已經是咁...........................
    而家香港都勁多大陛同胞, 最明顯就是中意貼住人, 上電梯, 行街霸住晒--->SUPER ANNOYING
    [版主回覆06/16/2010 21:29:00]海洋公園同迪士尼都係中國人展覽場。

    回覆刪除
  8. Reference your response to BigDaddy,  你即係話共狗成龍講得啱,中國人需要管多啲啫..    I have to agree!
     
    死囉,我回港十年都唔夠思想漸似土共喇...
    [版主回覆06/17/2010 13:34:00]多過兩個人就要講管理,任何國家民族都係,唔管就一定亂晒籠。
     
    有啲人只要你有道理,其他人就肯比你管。有啲就睇錢份上,邊個有錢就比邊個管。有啲就怕比人打,所以乖乖聽話。
     
    但喺大陸呢,人人都只講自己嘅道理,唔會聽人哋嘅道理。錢只會搞到掙崩頭,亂上加亂。打?你吓我上面寫嘅事。

    回覆刪除
  9. 我的朋友去了世博,他說真是亂過亂世佳人!拍回來的照片和我們新聞看到的一樣。好多憤怒的嘴臉。
    [版主回覆06/17/2010 13:35:00]我只係好奇怪,世博搞手應該好了解中國人,但我睇到嘅係簡直失控。

    回覆刪除
  10. 你的朋友的分享真係好恐怖, 而上海世博就更加恐怖, 老公說只要在大陸攪的乜博覽佢就唔會去, 又再一次証明中國人等待完全文明的日子尚有一大段距離 !!
    [版主回覆06/18/2010 00:47:00]等中國人文明,就算我長命百歲,都唔會睇得到啦。

    回覆刪除