2010年3月31日 星期三

Harbourside



Harbourside @ 洲際酒店 (08-03-10)


好多年沒去過洲際酒店,正確來說,是從沒去過,我只去過麗晶酒店。

酒店名字改了,Harbourside還是老樣子。

以前只會星期六、日去,這次是星期一,場面很冷清。

三層的tea set是for one,不吃早餐午餐才可以全部吞下。






咖啡不是一杯,是一壺,可以倒出三四杯。





如果三個人來叫一份tea set for one,要求給三個咖啡杯,會不會……「實Q」?

鄰枱三個人叫的是for two再加一個奶茶,也嘆吃不完喝不完。




隔鄰的新世界中心記得好像兩三年前才番新裝修過,現在又說要拆卸重建。各商舖都掛着「瘋狂清貨大減價」,真的很瘋狂呢,將價錢提高一倍,然後說半價清貨。








9 則留言:

  1. Those tea set looks so tasty...but a lot of sugar!!  BM and me love afternoon tea set when we weer in HK, she still talk about it once a while...and the next time in HK, she wants to have it again!
    [版主回覆03/31/2010 23:00:00]個 tea set 好一般咋,環境就幾好,而且冇乜人,好嘆咁囉。

    回覆刪除
  2. 咁會被人叫 實Q?食唔落可否打包?
    [版主回覆04/01/2010 22:49:00]食唔晒係可以打包。三個人叫一份 tea set 會點我唔知呀,我一定唔會試囉。

    回覆刪除
  3. 我星期六去了那個商場逛, 東西半價完還是貴得要死, 貨色則比倉底貨更惡劣
    [版主回覆04/01/2010 22:50:00]直頭搵笨,擺到亂晒龍扮減價,其實係 mark 高一倍話半價。

    回覆刪除
  4. You downloaded all these photos?  I couldn't download any now...
    [版主回覆04/02/2010 00:33:00]唔係又壞咗丫嘛!
    根據以往紀錄,一假期 yahooblog 就出事,唉。

    回覆刪除
  5. The tea set looks great, but I don't know if it's because I've not been back for a while...   I would prefer fish balls/siu mai etc. for "afternoon tea" hehehehe...
    [版主回覆04/07/2010 22:12:00]我都好鍾意飲茶架,但喱幾年少咗,而家飲茶貼錢買難受。

    回覆刪除
  6. spoon 都好得嫁....
    [版主回覆04/12/2010 16:18:00]有時間會去試。

    回覆刪除
  7. 咁好唔好食先?
    [版主回覆04/12/2010 16:18:00]好一般,唔食都冇所謂。

    回覆刪除
  8. 冷清是因為前面的酒店已經搬空,連商場也即將搬空了吧?
    [版主回覆04/15/2010 20:44:00]嗰日正係酒店賣夜冷,但見好多人排隊,懶得排,去嘆茶算嘞。

    回覆刪除
  9. 成日話想去 high tea, 但遲遲卻未去 ...

    回覆刪除