2010年3月23日 星期二

病入膏肓的Yblog



昨晚,回覆不了網友的留言,更看着之前已經發表的兩篇網誌消失眼前,我知道,yahoo又病發,可以去看電視了。

自農曆新年後,上載照片十張;五張失蹤,逐張上載吧;連一張都沒有出現。網誌發不出,一直只見「處理中」三個字。

不能發網誌,就到處巡blog,驚見有網友連發表了的網誌也失蹤了。馬上檢查自己網誌,好像沒事。說「好像」,是實在無法完全記得自己寫過甚麼網誌。

所以,今次看着自己的網誌消失,也懶得處理,登出就是了。

眼見很多bloggers都搬家或轉玩Facebook,我也有點心思思。

去年中,各blogger流傳Yblog會於年底停運。年底已過,現在Yblog還在,但我相信Yblog大概已病入膏肓,隨時停運並不出奇。

自從轉了新版後,正常運作的日子不多。每次病發,我總說要搬blog,牢騷發完,還是留在這裏。但這次病發期實在太長,終於讓我有時間去玩其他blog網。

玩過後,發覺還是Yblog好用,因為習慣了,因為用得很「就手」。找〈上載照片〉找了半天,以為人家不設〈上載照片〉,其實只是自己習慣了Yblog的模式位置。

結果,又回來了。

想當初,我也是不懂用Yblog,打幾個字加一張照片,忙了幾天。凡事講習慣,講適應,只要Yblog繼續發神經,總有一天,別的blog網我是會用得很「就手」。



9 則留言:

  1. I couldn't see my blog for a while today. After that crazy bitch keeps visiting me and leaving me junk msgs, I eventually don't really want to keep my yahoo blog.
    It's just too annoying to delete her msgs every time.
    [版主回覆03/24/2010 17:43:00]忙於事業家庭進修嘅人,遇着嗰啲食飽飯等去廁所嘅人,係蝕底好多。

    回覆刪除
  2. 我都係呀! 我好忟呀! 已經唔係第1次啦!  佢地可以無聲無色地Restore番你對上幾次未修改好的內容出嚟。 最大問題係佢地解釋都無句!!!!   Sorry, 借咗妳的地方嚟出氣添 ...
    [版主回覆03/25/2010 13:15:00]自過年後, Yahoo 日日都比人鬧架啦。我仲見到好多人走咗添呀。唉!

    回覆刪除
  3. 我都出唔到, upload唔到相, 唉! 煩到嘔! 我都搬啦!
    [版主回覆03/25/2010 13:16:00]出唔到 blog 最多唔出咋,但有好多人唔見咗已經出咗嘅 blog 。

    回覆刪除
  4. I have some problems while treplying , it kept telling me " Being process..."  other than that, I do not see any major problem....(Knock on wood!)
    [版主回覆03/25/2010 13:16:00]尋日下晝五點半覆嘅留言,半夜先顯現番出嚟。

    回覆刪除
  5. Teamaster, I wonder if it's the same one that hit me.  She's apparently breached the  證碼 system.
    [版主回覆03/25/2010 13:17:00]有啲人乜都冇,剩係時間多得滯,點會比驗証碼煩到。

    回覆刪除
  6. 哈哈... 好明顯你好驚佢再次"處理中", 所以呢篇文o係word 度打咗copy 過來喎...
    對Yblog, 真係意興闌珊. 我就盡量upload 少 d 相架啦..
    [版主回覆03/25/2010 13:20:00]Yahoo 自 2007 年 10 月改版之後,就經常「處理中」,仲唔醒目咩。
    我已經開始試玩其他 blog , Yblog 再係咁落去,我都同佢 byebye 。

    回覆刪除
  7. 我 post 左出黎嘅食譜, 都比 yahoo 食左呀
    [版主回覆03/26/2010 19:29:00]我都見到,好多人都好嬲,嬲到搵地方搬呀。

    回覆刪除
  8. 人同此心,我本來也有去意,不過,可能人老,念舊,不走了
    [版主回覆04/01/2010 22:57:00]我都懶得搬,但除非以後唔寫啫,如果用唔到都要搬架啦。

    回覆刪除
  9. A crazy Yahoo blog, but our hearts still here. How are you doing? :-)
    [版主回覆04/01/2010 22:54:00]
    我咪日日飲飲食食囉,你考晒試未呀,幾時得閒出嚟呀?

    回覆刪除