2010年3月25日 星期四

不上班的副總經理



星期一(22號)在收音機聽到很好笑的訪問對答,本想寫出來給大家笑一笑,但奈何Yblog一直癡癡呆呆。現在這篇網誌,也不肯定能否成功發出,又或者要時運高的人才可以看得到。



話說星期一晚上在車上扭開收音機,聽見兩位主持人拿着「20蚊」咄咄逼人要被訪者表態,我已猜到被訪者會是張宇人。果然,最後張議員很無奈的說出20蚊是低了一點點。


主持人用「終於一天光晒」的語氣揶喻張議員真有良心。接着,女主持人說有事要請教張議員:公司裏面的那些主席、董事可以不用上班,但副總經理要不要上班呢?


張議員說,除了非執行董事不必上班外,連執行董事都要天天上班,何況經理。


女主持人說她根據立法會提供的資料,找到張議員是三家公司的主席,一家公司的董事,及新鴻基旗下會所的副總經理。主持人打電話去會所找張議員,聽電話的人說,張議員從沒到過會所辦公,沒有辦公室,沒有電話,着主持人打張議員的手提電話。


會所的副總經理是做甚麼的呢?


張議員心慌慌得語無倫次,「啊…或者…唔…可能呢…其實…我都唔係好清楚。」

    


主持人要張議員解釋為何不用上班。


「工作分好多種……唔一定要坐喺度嘅……最緊要對公司有貢獻。」


終於,兩位主持人恍然大悟:「哦~~~對公司有貢獻,就可以唔駛返工都有糧出。明白,明白。」






  


這麼好笑的訪問,當然想聽全版。回家上網查,是商業電台的〈左右大局〉,但可惜要會員才能收聽。所以只好憑記憶寫出來,讓大家笑一笑。如果是商業電台的會員,就千萬別錯過了。


http://www.881903.com/Page/ZH-TW/Pro881_10.aspx



8 則留言:

  1. 張宇人真是好廢, 佢真是要等收山.
    [版主回覆03/26/2010 15:18:00]仲要等佢收山?

    回覆刪除
  2. 哎呀﹐其實如果冇特別事﹐真係可以唔洗成日坐係公司架﹌
    [版主回覆03/26/2010 15:18:00]而家係呢個副總經理從來未返過工,喺公司度連個位都冇,又解識唔到副總經理要做啲乜。

    回覆刪除
  3. He is using his appointed political position stealing money from his employer!!! ICAC should look into that!!
    [版主回覆03/26/2010 15:20:00]未經老闆同意先係 steal ,如果你幫老闆做嘢,老闆比錢你,就係交易,或者叫出糧都得嘅。

    回覆刪除
  4. hello  Isis.
    星期六, Mar 27,我上TVB ar...11:00 am 激優一族...
    如果吾得閒...上以下網頁啦..
    www.tvb.com  
    Elaine
    [版主回覆03/26/2010 15:20:00]OK.

    回覆刪除
  5. Are you sure it wasn't a gag?
    [版主回覆03/26/2010 15:26:00]張議員唔適合做 gag show ,一直慌失失九唔搭八,都唔知佢講乜。搞 gag 嘅係兩位主持人,一唱一和好搞鬼。

    回覆刪除
  6. 好多議員都廢架啦 !
    [版主回覆03/26/2010 15:30:00]做咗議員,就可以唔駛返工都有糧出喎,錢圖無限啊。

    回覆刪除
  7. 我時運高呀, 我睇到呀! 哈哈...
    張宇人唔好彩... 其實仲有好多個張宇人架, 有個銜頭又唔返工. 唔知o個兩個主持有冇查埋其他議員d 職務, 跟住都打電話去check 呢?
    我唔係幫張宇人...
    [版主回覆03/29/2010 23:16:00]我聽嗰兩個主持啲玩嘢法,應該都有唔少人衰喺佢哋手上,不過我平時好少聽收音機,冇留意呢個節目。

    回覆刪除
  8. 豉油黨中大把這樣的議員,人家做議員是爲了代表商人來傷人的,為富民請願,做一道官商相尉的橋樑。但香港真是個好地方,既然有人為貧民請願,也該有唱反調的,才能體會民主的各方聲音!
    [版主回覆03/29/2010 23:17:00]所以中間階層成日話冇人理囉,又冇本事出糧比議員,又唔希罕派米。

    回覆刪除