2010年4月12日 星期一

泰豊廔



泰豊廔 @ 尖沙咀 (31-03-10)




是夜,美女飯局,由稚齡美少女到超齡美少女到高齡美少女,女女一堂。




















到底是低齡美少女,視力好得很,一看就看到李思捷坐在前面。


有兩位美女不吃羊,其餘美女看見鄰枱涮羊肉有點牙癢癢,鄰枱兩位「精到文」馬上送來一碟羊肉,嘩!


兩位「精到文」也是識飲識食之人,還介紹我們下一次飯局地點。



7 則留言:

  1. That's the adventage of having a all female party!!!  I never get any free food!!!
    [版主回覆04/13/2010 22:36:00]你冇理由未試過架喎,人人都話:手瓜起展,食嘢唔駛比錢。

    回覆刪除
  2. 美女引羊肉
    呢間好唔好食呀?
    [版主回覆04/13/2010 22:39:00]涮羊肉最好食!

    回覆刪除
  3. 我好耐冇食過北京填鴨喇﹗
    [版主回覆04/13/2010 22:39:00]你咁叻,想食自己整都得啦。

    回覆刪除
  4. There's a new place on the 26th floor of I-Square, TST, called Golden Palace Seaview Banquet Hall.   We had 北京填鴨 there recently.
    [版主回覆04/13/2010 22:40:00]嘩, I-Square !

    回覆刪除
  5. 請問妳地嗰日駛唔駛預先訂檯架? 因我都好想去試下。
    [版主回覆04/14/2010 23:00:00]我一個禮拜前訂位架,當日係星期三,七點半就坐滿晒。

    回覆刪除
  6. 身為尖嘴人至今未敢去一次,怕是怕像其他傳統京菜酒樓那些以老賣老的伯伯,再好吃都假。你的體驗如何?
    [版主回覆04/15/2010 20:46:00]負責我哋嗰枱嘅伯伯好好人呀,鹿鳴春都 ok ,係 北京酒樓 就……

    回覆刪除
  7. hahahaa... it took me a while to realize what 「精到文」 is! hahahaa!!! Well, you guys are all "mei siu lui"... therefore got free food!
    [版主回覆04/16/2010 23:52:00]我喱個高齡美少女唔知點答你!

    回覆刪除