2010年1月13日 星期三

Colour Brown


Colour Brown @ 西貢 (12-12-09)




   


經過幾次都沒有進去,今次跟兩隻門神玩了一會,決定走進去嘆咖啡,雖然已經飲過咖啡了。



   


跟狗狗「hea」到日落西山。


5 則留言:

  1. The doggies are very cute! 
    [版主回覆01/14/2010 01:23:00]唉,我一影佢哋就黑面,佢哋鍾意低調掛。

    回覆刪除
  2. cute place to enjoy a relaxing afternoon!
    [版主回覆01/14/2010 01:23:00]係呀, hea 咗幾個鐘。

    回覆刪除
  3. 西貢 has some very special outside cafe shops...I visited there once, and it kind of reminded me of SOHO in NYC...
    [版主回覆01/14/2010 01:24:00]Colour Brown 喺西貢內街,唔知你有冇行過呢?

    回覆刪除
  4. 這一家可是那個藍帶女廚神開的?傳聞有個寫專欄的藍帶女廚神在西貢開了一家餐廳。可知是那一家?
    [版主回覆01/14/2010 01:25:00]Colour Brown 只係飲咖啡花茶,食芝士餅或者煙鴨胸出前一丁。
     
    藍帶女廚神係 Chez Les Copains ,喺舢板對面,我冇去過,佢隔籬嗰間我就 n 年前去過。

    回覆刪除
  5. 那咖啡店主的生活.... 真羨慕死人
    [版主回覆01/15/2010 22:04:00]店主的生活點樣羨慕死人?掛住玩狗,冇做訪問喎,剩係見到佢去咗對面舖睇波。

    回覆刪除