2010年1月20日 星期三

百樂潮州酒樓




百樂潮州酒樓 @ Elements (16-12-09)


約朋友飯聚,地方要揀擇一下。朋友未必個個可以準時放工,限時交枱及分時段的都不會考慮。要坐得舒適,讓大家可以邊吃邊聊,吃完再聊,也不會給提醒埋單。


鹵水雜錦拼盤
錦繡小四拼盤
乳香骨
欖菜肉碎四季豆
糖醋伊麵
水晶包

















整晚的話題圍繞着朋友的BB女,半歲的BB女應該很好玩了吧,甚麼時候可以帶她出來給我們這些姨姨玩呢!


5 則留言:

  1. How was the food?? Good?
    [版主回覆01/21/2010 22:39:00]當中有得有唔得,平均來講都算 ok 架。

    回覆刪除
  2. 潮州菜我最愛
    [版主回覆01/21/2010 22:40:00]我都鍾意食潮洲菜,雖然我唔係潮州人。

    回覆刪除
  3. They all look yummy to me!
    [版主回覆01/21/2010 22:41:00]我影得靚掛。

    回覆刪除
  4. 我想問呢碟入面個壽星公食唔佷得架? 會唔會循環再用架?

    [版主回覆01/25/2010 22:32:00]你估中喇 ,係環保壽星公,麵粉做架。

    回覆刪除
  5. 排場賣相好似好正宗,諗住讚下一定好好味,點知翻睇第一幅相,發現碟鹹菜唔正宗,即刻打左折扣添
    [版主回覆01/29/2010 23:50:00]你係咪話啲鹹菜冇一粒粒粉狀嗰啲嘢。

    回覆刪除