2010年1月28日 星期四

康記+甜姨姨


去工展會前,到康記食早餐,逛完工展會,到甜姨姨食甜品。





康記粥店 @ 大坑 (21-12-09)

你可以說它老式,說它殘舊,說它傳統。地方淺窄又沒有冷氣,只宜冬天光顧。



所有製作全開放,食品即叫即做。

炸兩
豬潤腸
艇仔粥
碎牛豬紅粥





豬膶正!正!正!腸粉很厚,也很糯米,煙煙韌韌的。

牆上掛着巨型餐牌,寫有炸一腸、炸二腸、炸兩腸,問同枱炸二跟炸兩有甚麼分別,大家都,有誰知道?






甜姨姨私房甜品 @ 天后 (21-12-09)

以前舊舖很細,近似街邊檔,但永遠人頭湧湧,每次經過也只能「裝裝貢」。

這次見到,原來已經搬進旁邊的大舖,地方大了很多很多,人卻少了很多很多。擴充營業要冒很大風險啊。


榴槤豆腐花


雙色湯丸


朱古力湯丸……下次米搞我。


7 則留言:

  1. You are always exploring different places!! Good for you!
    [版主回覆01/29/2010 15:35:00]嘻嘻,我諸事八卦又貪新鮮嘛。

    回覆刪除
  2. 工展會 again?
    [版主回覆01/29/2010 15:36:00]係上年架,我一把年紀,動作慢,出 blog 慢,你睇諒吓囉。

    回覆刪除
  3. 下次你可以去試下福元麻容湯丸湯丸呀!不過要行多幾個街口
    [版主回覆01/29/2010 23:44:00]久仰福元湯丸大名,搵日一定要專程去試吓。

    回覆刪除
  4. 榴槤我鐘意食,豆腐花都鐘意食,不過, 榴槤豆腐花好唔好食呢?
    [版主回覆01/29/2010 23:45:00]我冇食呀,食嗰個就話好好味喎。

    回覆刪除
  5. 甜姨姨是以前舊公司的下午茶供應商,每逢有人散水,常請我們吃糖水,好久沒吃,給你一提醒,好想念他們的湯圓。
    [版主回覆01/31/2010 00:28:00]
    樓下 Bambino 提議嘅福元湯丸都係人氣店,有冇試過呀?

    回覆刪除
  6. 原來上綱都見到我呀....快 d去睇下啦...haha  ^ ^
    [版主回覆01/31/2010 00:28:00]睇咗喇!

    回覆刪除
  7. 炸兩好味呀﹗豬潤我食少少就停手喇﹐因為好似幾撐胃。
    [版主回覆02/01/2010 22:08:00]豬潤整得好食就真係幾好食嘅,但唔係度度整得好食呢,不過豬潤都係少食多滋味。

    回覆刪除