2010年1月12日 星期二

鏞記



鏞記 @ 中環 (07-12-09)


















去鏞記,個個一定叫燒鵝,好像不叫燒鵝,就是白來。

其實鏞記出色的小菜多的是,燒鵝真的很一般,當然這只是我個人獨特口味。

這一天,臘味糯米飯就是很出色。尤其是當你吃過外邊成行成市的電飯煲臘味色水飯,再來品嚐鏞記的臘味糯米飯,更覺人間美味。



4 則留言:

  1. I visited 鏞記 almost each time I am in HK, and always order the 燒鵝 like all tourists!!  Next time around i will follow your suggestion!!!
    [版主回覆01/13/2010 00:55:00]除咗燒鵝,酸薑皮蛋都係枱枱都叫。你幾時嚟香港呀?

    回覆刪除
  2. 酸薑皮蛋 is a must la!!  I am hoping this year..but then some of my other interest is go back to Europe again...France, Spain....
    [版主回覆01/13/2010 15:05:00]咁就環遊世界囉!

    回覆刪除
  3. 燒鵝真的很一般...haha....但係.吾試下又真係...吾知去黎做嘜羅...
    ..臘味糯米飯..my 飛弗士....真係好得..好...試下先..(有時間)..我可以一次4碗..因我媽媽牌..可能同佢有得揮...haha
    [版主回覆01/20/2010 01:11:00]
    你阿媽煮得好過鏞記,仲去鏞記做乜呀,應該叫埋我去你府上嘛。

    回覆刪除
  4. haha..最衰佢只係整 臘味糯米飯好味呢... haha
    [版主回覆01/20/2010 12:56:00]臘味糯米飯咁難度高都得咯,其他冇理由唔掂架噃。

    回覆刪除