2008年1月24日 星期四

Y!BLOG



自從Y!BLOG十月改版後,除了版面改變外,還加設了新功能,不過,有些新功能我的電腦沒有顯示出來,有些雖有顯示,但click下去是完全沒有反應的,也算了吧,本來以前就沒有的嘛,所以也沒有覺得不便。可是,有些問題是無法忍受……

巡blog時,如果遇着blog主放了十張八張圖片,就必定會看見一個沙漏……漏三五分鐘才能出現畫面。再往下拉看照片,那個scroll bar老是跟我玩拔河,只能逐mm的移動。如果blog主放slide,更只會看到一片黑。

人家給我的回應,有時候沒有emial通知,有時候又連續幾個emial都是同一個回應,如果〈回應〉的原文是中文,emial裏就會出現火星文。

打〈回應〉就更是折騰,只要一按〈font size〉、〈font color〉等button,頁面就會重新download,於是就這樣看着它280 items remaining downloading … 250 items remaining downloading … 170 items remaining downloading ……,如果不想浪費時間,可以趁機去吸塵、洗碗、沖茶、吃甜品後再回來繼續回應。〈smiley〉這個button就更神化了,就算是經過漫長的download,它也只會給你一個空白的框框。〈回應〉打好後,按〈儲存〉(為何不是〈發出〉!),又來…items remaining downloading …,突然,在87 items remaining downloading時候就停下來,畫面就這樣「死」了,只好refresh重新來過。有時候,好幾次後還是發不出去,真想殺人。

這些麻煩都是Y!BLOG改版後才出現,而且只出現在Y!BLOG,看其他網頁完全沒有影響,所以我敢肯定這是Y!BLOG搞出來的。有問題的也不只我一人,看Y!BLOG的〈小編輯〉,成千上萬的投訴,可是Y!BLOG依然是一副愛理不理的態度,我走去再加一個留言又有何用,於是,心裏盤算該不該搬blog;又該搬到哪裏去。

最近,有一部二手但九成新的電腦,拿來一用,不得了………看blog時不用等沙漏,scroll bar可以非常暢順的拉上拉下,slide也可以看得到。回應時,按任何一個button,功能都能立即顯現出來。至於改版後的新功能,都顯示出來了,雖然不是全部玩過,但看來是沒有問題了。連自己blog的外觀也有點不同。

有這麼大的分別,問題在哪?舊電腦是XP Professional及IE6,新電腦是XP Home及IE7。我對電腦不在行,直覺上我會認為新版的Y!BLOG只能用IE7,甚至是Vista。如果Yahoo要追貼科技潮流也無可厚非,不過,好應該預先通知大家,好等大家有所準備;或者換電腦,或者搬blog,再不是就關blog。現在Y!BLOG不聞不問,這算是甚麼意思呢?

8 則留言:

  1. IE7 我用唔慣,都係用番IE6 好DD
    [版主回覆01/24/2008 22:21:00]分別 唔係好大 咋 喎!係呢, 咁你用 IE6 睇 Y!BLOG 有 冇問題呀?

    回覆刪除
  2. I do not have that problem at all wor...it might really because the computer.

    回覆刪除
  3. Mine is XP Home Edition. I don't have the problems you mentioned.

    回覆刪除
  4. 冇問題啵 ~

    回覆刪除
  5. 我都冇問題wor, 應該係你而家部電腦的問題嘞,我公司部電腦夠舊啦,不過browse咩都好快wor!!!  再者,話晒Yahoo都係免費比我哋用,其實點講佢嘅功肯定大過佢嘅過的.  Relax!!! 不如趁新年換咗佢啦!
    [版主回覆01/26/2008 01:02:00]我宜家就 係換 咗部 XP Home 先至更加肯定 係 Y!BLOG 有問題囉!
    舊 嗰部 剩係玩 YBLOG 至有事 咋,其他網站都冇問題 喎,連 Yahoo 嘅其他網站都好正常 喎,去 YBLOG 嘅《小編輯》睇吓就知道,有好多人都 係因為改版後就出事 喇,所以一定 係 Y!BLOG 嘅問題,不過我 唔識電腦,唔知點解唔同電腦會有唔同反應嘞。

    回覆刪除
  6. 以我部經常性 short short 地0既電腦來講,情形都係唔好得幾多。但如果要去第二度開過個blog,最緊要通知哂我地喎!
    來睇0下、玩0下0丫:
    鼠年第一個頒獎禮—請提名

    回覆刪除
  7. 好多人都有呢的問題呀﹗其實Yahoo blog 真係咩意思﹖﹗

    回覆刪除
  8. Isis: OH, I feel sorry about it!!! 不過你千祈唔好走呀 ,我哋o岩o岩先做blog friend, 希望可以繼續同你一齊分享呀!!

    回覆刪除