2007年9月17日 星期一

新斗記







新斗記  (14-09-2007)


走出殯儀館時,已經九點多,一行六人,有人提議去創發,有人提議去新斗記,最後決定去新斗記,因為新斗記營業到零晨三點。


也許大家都餓了,一坐下來,各自搶着叫炒飯、炒麵,而我就點了燒乳豬,暫時來說,沒有別家的乳豬可以比得上新斗記。


最先來的是啤酒,在新斗記喝啤酒不用玻璃杯;用飯碗喝。



新斗記的廚房很着重「鑊氣」,每一碟菜都是熱騰騰得燙口。那碟炒通菜全部都是菜梗,其實菜葉也很好吃呀。椒鹽類的菜式更是「無得彈」。「有得彈」是秘製辣醬炒牛河及楊州炒飯,差了一點。





  
乳豬¼隻 $88
椒鹽豆腐粒 $22
椒鹽白飯魚 $52
油鹽水浸大蜆 $52
椒絲腐乳炒通菜 $52
鹹菜炒大腸 $62
拆肉泥鯭粥  $68
豉油皇銀芽炒麵 $48
秘製辣醬炒牛河 $58
楊州炒飯 $58















7 則留言:

  1. 嘩...好似好正喎.......不過..最好比埋個地部我地啦......就 perfect laaaa !! helppp

    回覆刪除
  2. 嗯...其他唔知,見碟飯粒粒分明,相信一定唔係徒有外表甘簡單

    回覆刪除
  3. 女子,新斗記的小菜非常有水準,炒飯已經算是「麻麻地」。 help,佐敦長樂街18號18號廣場地下及1樓電話 : 2388-6020

    回覆刪除
  4. 走出殯儀館?

    回覆刪除
  5. Winnie,是呀,出席喪禮嘛。

    回覆刪除
  6. 雖是家常菜, 但係睇落都好惹味!

    回覆刪除
  7. good girlll.......thank you.....let's see if go to JOrdan someday..he.heee ..

    回覆刪除