2010年11月9日 星期二

八月居



八月居 @ 海港城 (05-11-10)




與朋友飯聚,本來想食着數,信用卡套餐原價$800,特價$520,不過套餐當中各項小菜這個沒有那個沒有,結果最後還是散叫。


BB豬


土雞湯


醬爆銀雪魚鍋巴


紅酒燴牛膝


炒豆苗


鮑魚雞粒鍋飯



少不了飯後甜品,都說有個甜品專胃。

豆腐花


木糠三弄

燕麥芝士餠



朋友都是寫blog認識的,從此經常飯聚,還不止呢,又食又拎,多謝!



4 則留言:

  1. 大姑奶真係快手 !!!!! 你D相影得永遠都係咁靚, 正 !!!
    老爺&奶奶:多謝你的禮物 ,! 老爺, 順便借個位預祝你生日快樂 , 時時開開心心, 日日又hea又健康又快樂 !!
    我都好認同食甜品有個專柜, 唔係, 係專胃, 明明大家都話好飽好飽, 最後又可以食到幾款甜品, 你都咪話唔犀利 !!
    [版主回覆11/09/2010 23:59:00]我仲未摸清部相機,不過喱部相機真係光猛好多。
     
    老爺已經 hea 到唔得閒寫 blog ,再 hea 我哋就冇嘢睇喇。

    回覆刪除
  2. 好細碟呀
    [版主回覆11/10/2010 00:00:00]係好細碟架,如果全部男人肯定要打孖上。

    回覆刪除
  3. happy Birthday to david!!  Great place and some of those dishes are so different, never seen them before...But I am sure they are very tasty!
    Always have room for desert....   Hope to join you guys next year...looking forward for that!
    [版主回覆11/12/2010 01:00:00]next year ?已經 11 月,好快就 next year 喇。

    回覆刪除
  4. 我好中意這間餐廳!但是常常book唔到咖。
    [版主回覆11/15/2010 21:40:00]
    book 唔到?
    又一城都有一間噃。

    回覆刪除