2010年11月1日 星期一

香港美酒佳餚巡禮



香港美酒佳餚巡禮 (29-10-10)




位於爭議良久的西九海濱長廊。攤位有食品代理,酒樓,茶餐廳,但大部分都是賣酒,食物是陪襯品。



因為有試食,最多人圍觀,賣火腿及芝士。



賣熱狗的,呼籲大家要多多幫趁,因為他們全是學生。學生賣熱狗都可以拿來做賣點?



全場唯一賣非食品的攤位,九唔搭八。





有多個品酒區,試酒要買票。





現場提供座位慢慢嘆。





由於約了人晚飯,所以淺嚐。

   


亦買了一點點。



現場有很多特約演員,很受歡迎,入場客輪着合照。





高人彈彈跳。



三個高人相遇,聊得不亦樂乎。



要幾分鐘後,才知道他們扮葡萄。





為大家提供表演娛樂。









在昏黃的日落下開餐,食鮑魚飲紅酒,很有情調。







要趕下場,拜拜!








6 則留言:

  1. So, did you have a couple of drinks before the next event??
    [版主回覆11/02/2010 16:43:00]我都唔識品酒,去趁吓高興之嘛,不過我都買咗蘋果酒、青梅酒、檸檬酒,我當氣水飲咋。

    回覆刪除
  2. What a great outdoor event!!  The weather looks great and all the different wine tasting..Food!!!  My kind of place!!!!
    [版主回覆11/02/2010 16:42:00]嗰日天氣真係好好,廿度左右,好啱我喱啲又怕曬又怕凍嘅人。我四點幾去冇咁多人,我走時就好多人入場。

    回覆刪除
  3. 老公話: 唓...我哋都唔飲酒, 去嚟做咩 ? This is my hubby, "唔買都嚟睇吓"呢句不適用於佢度 。
    [版主回覆11/02/2010 16:44:00]我都唔識飲酒架,但我諸事八卦,鍾意參觀嘛。

    回覆刪除
  4. I almost visited it for the last day, all because of the laziness----> next time
    [版主回覆11/02/2010 16:44:00]如果話嗰度好多俊男,你會唔會的起心肝呢?

    回覆刪除
  5. 好似要10蚊杯wor
    [版主回覆11/03/2010 00:11:00]$10 係代用券,有啲要兩張,有啲要三張。

    回覆刪除
  6. 嘩!你是那一天去的,怎麼那麼少人?我因工作去了三天,基本感覺是像美食博覽會多D。不過最正是個場地,還有那夕陽!
    [版主回覆11/04/2010 14:14:00]我星期五四點幾去,六點鐘走,走嗰陣先至多人入場。
    個場地真係好正,似去外國嘉年華,比維園同會展好 feel 好多。

    回覆刪除