2010年10月9日 星期六

Goce Del Cafe



Goce Del Cafe @ 荃灣 (03-09-10)


工廠區內的小型屋苑,屋苑樓下的商場人煙罕至;十室九空,連水牌平面圖也欠奉。竟然有一家很像樣的小cafe。

小cafe由三個人操作。坐得很寬敞,因為只放了幾張小枱,空出來的地方可以多擺兩圍。以香港的顛價舖租,我有點懷疑老闆開店是否為了殺時間。

工廠區只有茶餐廳快餐店,中環式的cafe變成獨市。由於枱少,容易滿座,而且設有訂位,一點鐘才walk-in隨時望門興嘆,我兩次都是一點鐘前到達的。

選擇不多,都是XX意粉,XX三文治之類。



lunch set:湯+肉醬意粉+朱古力







combo:黑椒雞扒+香草包+latte






這裏更是農場鮮奶的分銷點,不過相信只有樓上住客才會買。



還有一角落寄賣舊書,$5一本,很新淨,跟新書沒有分別。



7 則留言:

  1. 邊棟大廈呀
    [版主回覆10/10/2010 01:14:00]
    楊屋道樂悠居一樓。

    回覆刪除
  2. 咁正, 下次去 荃灣要試下啦.
    [版主回覆10/10/2010 23:59:00]你返工附近大把有格調嘅 cafe 喎。

    回覆刪除
  3. 好正 wor ....
    [版主回覆10/11/2010 18:20:00]喺嗰區嚟講係最正。

    回覆刪除
  4. 嘩,杯 latte 好得咁喎 搵日 call 人入去試。謝謝 Isis 介紹!
    [版主回覆10/13/2010 12:53:00]嗰度好唔就腳,搵唔到再問我。

    回覆刪除
  5. That's why we cannot judge a book by its cover!!
    [版主回覆10/13/2010 12:54:00]座屋苑雖然比工廠大廈包圍,但而家香港冇乜真正工廠,所以只係觀景上冇咁靚。

    回覆刪除
  6. 怕是怕他們沒有食品牌,又怕那古老工廠電梯哦。
    [版主回覆11/04/2010 14:24:00]喺小型屋苑商場裏面,工廠只係包圍屋苑。

    回覆刪除