2010年10月6日 星期三

新漢記



新漢記 @ 粉嶺 (29-08-10)




繼無良印品後,有無良精品!



餐牌上的菜式琳瑯滿目,多不勝數,有些更是平常不會見到的食材,但落單時就卻說這個賣光那個賣光。



沙頭角魚鰾

魚鰾是否來自沙頭角無從考證,但沙頭角是魚鰾的Q嘜。



蒸墨魚丸

不是BBQ的墨魚丸,是名副其實的墨魚丸,有粒粒墨魚,更重要是墨魚丸有墨魚味,不要笑黃麗梅,BBQ那種墨魚丸有墨魚味嗎?



鹹菜炆豬肉

豬肉有一點點硬,似乎是擺放太久,給冷氣風乾過。



鴨下巴

好甜,曾經懷疑過會不會是甜品,但其他人都說好好味。



黃酒炒雞

以前只吃過黃酒煮雞,黃酒炒雞更有酒香味,亦帶有酒的甜味,全晚最精采的一道菜。



缽仔蒸飯


隨飯附上一樽豬油及一樽豉油。自從肥韜韜大事宣傳,全港都流行食豬油撈飯。豬油撈飯我從小吃得多,窮等人家才會豬油撈飯。豬油室溫下是呈白色膏狀,但見現在的食肆,包括肥韜韜的,豬油在強勁的冷氣下依然是液態狀,我研究過,那些所謂豬油,應該是湯汁之類。

客家菜往往都是大大碟,賣點是抵食夾大件,新漢記此處卻是……果然是「無良精品」。


8 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆10/07/2010 23:55:00]點解最近留言,個 smiley 公仔要分開出嘅?

    回覆刪除
  2. If the price is right, this should be a good place to come back!!!豬油撈飯 I have heard it many times, but never actually try it...
    [版主回覆10/07/2010 23:54:00]價錢其實都唔係太貴,不過客家菜通常都好平好大碟,喱間就細細碟。

    回覆刪除
  3. 當年讀書時都試過食豬油撈飯一陣子,貪快食完可以去玩。
    [版主回覆10/07/2010 23:56:00]因為貪快啲去玩食豬油撈飯,而家啲後生仔真係……
     

    回覆刪除
  4. 豬油在強勁的冷氣下依然是液態狀...
    豬油 is lard, right? The only lard I encountered in the US was solid in room temperature...
    [版主回覆10/07/2010 23:56:00]豬油係 solid 架,所以我認為唔係豬油囉。

    回覆刪除
  5. 係鄉下成日食豬油同豬油渣ga
    [版主回覆10/07/2010 23:57:00]鄉下應該係真豬油喇。

    回覆刪除
  6. 唔係而家d後生仔,係好多年前的後生仔。 當年除左豬油撈飯外,重試過牛油撈飯。而家諗番真係唔識死,咩野高血脂,心血管毛病係完全唔知,當年冇因此而猝死真係好彩。
    [版主回覆10/08/2010 00:09:00]牛油撈飯我都試過呀,不過係後期,我阿媽覺得炸豬油好麻煩,改買生油,咁我咪牛油撈飯、腐乳撈飯囉。

    回覆刪除
  7. 點解最近留言,個 smiley 公仔要分開出嘅? Well, that's because when I do my blogging at work, my work computer has a restriction on the web site and once the time is up, it kicked me out....for me to maintain the replies without re-typing the whole thing, I have to put in a second reply to see the first one!!!  That's the reason for the simple smiley 公仔!!!   Now when I answer at home, i won't have that problem la!
    [版主回覆10/08/2010 21:56:00]你有張良計,我有過牆梯。

    回覆刪除
  8. 個鴨下巴好特別, 好想試!

    回覆刪除