2009年8月1日 星期六

Kitchen



Kitchen @ W Hotel (22-7-09)


W Hotel地下空空蕩蕩,擺兩張型格sofa。住客可不是在地下辦入住手續,要上六樓。









踏進電梯,覺得踩在電視屏幕上,還好,比透視玻璃少一點驚嚇。



踏出六樓,以為走進畫廊,原來的確正在搞畫展。







向左轉,向右轉,又向左轉,啊……這是Kitchen嗎?剛好有人從Kitchen走出來。



是第一枱客,給帶到窗前,兩個座位向窗而坐。





一列玻璃窗外面是貨物起卸碼頭,窗下就是西隧入口。



真想靠窗盤膝而坐,下下棋,看看書。





佈置裝飾很「型」、「潮」、「靚」。





走上梯級,穿過走廊,就是Kitchen中的kitchen。



這才真正的廚房,U型枱上擺的是自助餐食品。由近到遠:麵包,熱葷,湯,轉角是cold cuts。



這邊長枱全是沙律及一籠中式點心。用幾本書墊底頂着各款食品,果然型格。遠端就是走入廚房的通道,架上放的是甜品。



廚房內有張長餐桌,如果想親眼看着大廚烹調食物,可以坐在廚房內用餐,親歷色香味。





每位$250的lunch buffet,有甚麼好吃的呢?

  

  

  

  

  

   


沙律款色最多,但dressing的選擇就單調了一點。冷盤有腸、三文魚、蟹腳。熱的就有燒鴨、燒肉、rib eye、中式點心,其實已經不熱了,真正熱的就只剩下冬瓜湯及雜菜湯。甜品除了一個個小巧的XX糕,還有幾款蛋糕及cookie。

  


甜點及湯都用了中式的杯及碗,這套杯碗照說應該是「萬壽無疆」,但這裏的卻只有四個壽字,我記得,在外國的唐餐館,最常見到四個壽字或四個疆字的碗。

  

很可愛的ketchup,哪裏有賣?



由十二點到兩點半,來了不超過二十個人,大部份都是吃a la carte。廚房內的自助餐食品根本不必出第二輪,甚至有幾樣由始到終都原封不動。


13 則留言:

  1. It seems that there are a lot of deserts but how about the main dishes? I only see beef and some smoked salmon, what else?
    But I have to say HK$250 for a buffet lunch in such a great environment, it's definitely worth it, no?
    The veget looks so fresh Isis, mouth watering one more time!!!
    [版主回覆08/01/2009 19:37:00]dessert 唔算多嘞,沙律先至多款。你見到 嘅牛扒已經係 main 架 嘞, 冇架 嘞,呢度最 啱鐘意飲食健康嘅人。

    回覆刪除
  2. 咁o既環境情調, 250真係唔貴喎... 我估我去食的話, $200係俾咗來坐. 淨係食得50蚊嘢..
    [版主回覆08/01/2009 19:40:00] 飲杯咖啡,食件牛扒,都 唔止 $50 啦。
    呢度向西,黃昏時 嚟應該仲好情調。

    回覆刪除
  3. Elements ?? booking no. ...pleaseeeeeeee
    [版主回覆08/01/2009 19:42:00]Tel: 3717 2299
    $250 係閒日價,星期日會貴一倍,但有香檳飲。

    回覆刪除
  4. last year when W Hotel Grand Opening, i tried her Kitchen for my lunch !! really really not bad!!
    i appreciate on her decoration as well as the sea view!!! wow!!! very good feel!!
    [版主回覆08/01/2009 19:46:00]睇嚟 呢度都係食環境。

    回覆刪除
  5. 星期日會貴一倍!!! 但有香檳飲..幾大杯先..哈 ~~~~
    都話你.阿太..至有時間去嘆嫁啦...
    禁有無試埋個intercontinental ar.. 食過dinner ...super okay...!! how about tea !??
    [版主回覆08/01/2009 20:41:00]仲係麗晶時就去過,洲際之後就冇去過 咯 ,你話幾多年 丫!唉吔,我邊有老闆娘你 咁富貴,經常出入酒店食 dinner 呀!

    回覆刪除
  6. 緊係吾係啦...1年去1次.吾過份啦..哈~~
    [版主回覆08/02/2009 23:23:00]梗係 吾過份啦 ,老闆娘日日去都吾過份架。

    回覆刪除
  7. 我都未去過九龍站添 ~
    [版主回覆08/02/2009 23:25:00]咁就要 去 吓囉! Elements 係少數人流稀疏但地方闊落 嘅商場,大熱天時,係一個好適合去散步嘅地方,行得耐,仲可以隨便坐添,其他商場好少何有位比人坐架。泊車仲抵,消費 $180 泊 6 個鐘。裏面有間坐位少票價高嘅戲院,人一世物一世,點都要 睇 一次架嘛。
    先此聲明, Elements 唔係我架,係潘迪生,我唔識潘迪生架。

    回覆刪除
  8. That is nice!!  Where is this hotel at??  May be I should consider staying there next time!!
    [版主回覆08/03/2009 22:33:00]九龍站上面。你知 唔知 九龍站係 邊 道呀?
    ( W Hotel 嘅網頁 )

    回覆刪除
  9. 你味係老板娘羅..成日去試菜..幸死隔離..哈 ~~~~
    [版主回覆08/03/2009 22:34:00]我成日去食平 嘢咋 喎 。

    回覆刪除
  10. 我哋班大鄉里仍然未踏足過W Hotel .
    [版主回覆08/03/2009 22:34:00]你下次去 Elements 時順便去 吓囉。

    回覆刪除
  11. 個裝修, 個格局都好正咁 wor ...
    [版主回覆08/03/2009 23:52:00]好坐,好 啱 傾偈。

    回覆刪除
  12. 哈   ....嘜野價位都好好味.....有無去中環既'蛇竇'呀..
    去完..整個報告黎啦... haha
    [版主回覆08/04/2009 16:05:00]n 年前去過,印象中好似 冇乜特別咋 噃。

    回覆刪除
  13. 支 ketchup好得
    [版主回覆08/05/2009 23:35:00]見 唔到有得賣呀!

    回覆刪除